Τράπεζα Πειραιώς! Η ληστεία του αιώνα ανώτερη και αυτής του τραίνου στην Αγγλία

Αυτό που συμβαίνει τελευταία με την Τράπεζα Πειραιώς, ακόμα και οι μεγαλύτερες ληστείες του αιώνα ορρωδούν μπροστά τους.

Το Ταμείο Χρηματοδοτικής Σταθερότητας, (Τ.Χ.Σ.) δηλαδή τα λεφτά του ελληνικού λαού χρηματοδότησαν την Τράπεζα Πειραιώς με 2,04 δις ευρώ για να διασωθεί! Φανταζόμαστε να το θυμάστε. Τότε που μας πτώχευσαν..

Με το κόλπο γκρόσο της αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου στο οποίο προχωρά η διοίκηση της οι παλαιοί μέτοχοι της, δηλαδή το Τ.Χ.Σ. και οι μικροί χάνουν το 94% των χρημάτων του που πάνε στους μεγαλομετόχους νέους επενδυτές που θα την αγοράσουν τζάμπα.

Μέσα σε δύο ημέρες η μετοχή της έπεσε 40% και οι μικροί μέτοχοι ετοιμάζονται για πόλεμο και δικαστήρια. Μάλιστα για να καλύψουν την απάτη λένε στους μικρομέτοχους ότι θα μπορούν να λάβουν μέρος στην αύξηση του κεφαλαίου με τους ίδιους όρους των ισχυρών!

Θα τους πάνε είπαν στα Δικαστήρια! Αλλά για ποιά δικαστήρια μιλάνε, όταν είναι γνωστό ότι το πρώτο βήμα της συγκάλυψης έγινε με τον νόμο της Νέας Δημοκρατίας που απάλλαξε τους τραπεζίτες από την σπάθη της Δικαιοσύνης!

Με αυτό τον νόμο για να πάνε οι τραπεζίτες στα δικαστήρια θα πρέπει να τους μηνύσει η τράπεζα μόνο!

Η υπερβολή στις κομματικές ανακοινώσεις βλάπτει το κόμμα και κυρίως την Πολιτική

Διαβάσαμε την ανακοίνωση – καταγγελία μιας Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης, της ΚΕΕΡΦΑ για τις συνθήκες θανάτου ενός μετανάστη υπηκόου Γουινέας στο Κέντρο κράτησης μεταναστών και προσφύγων της Κω και πραγματικά δεν περιμέναμε αυτή την εξέλιξη.

Το ότι όμως ένα κόμμα, ο ΣΥΡΙΖΑ, υποχρεώθηκε να ταυτιστεί με την παραπάνω ΜΚΟ και να υιοθετήσει τις καταγγελίες της είναι κατά την άποψη μας απαράδεκτο.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι οι δυστυχείς άνθρωποι που φτάνουν στην Κω είναι ψυχικά και σωματικά ταλαιπωρημένοι. Επίσης δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι συνθήκες στα κέντρα κράτησης δεν είναι και οι καλύτερες.

Επίσης είναι βέβαιο ότι οι μη κυβερνητικές οργανώσεις αυτής της αποστολής σε όλο τον κόσμο επιτελούν ένα σοβαρό, σοβαρότατο έργο, όπως έργο τεράστιο προσφέρουν και οι κυβερνητικές υπηρεσίες από τον απλό αστυνομικό φύλαξης μέχρι τους διοικητικούς υπαλλήλους.

Αλλά αυτά όλα δεν συνάδουν με μια καταγγελία που στην ουσία κατηγορεί υπηρεσιακούς παράγοντες, δηλαδή ανθρώπους, για αναλγησία και απάνθρωπη συμπεριφορά που οδήγησε σε θάνατο ενός δυστυχισμένου ανθρώπου.

Και καλά η ΜΚΟ που μαζί με την παραπάνω καταγγελία, θεώρησε καλό να καταγράψει και κάποια άλλα άσχημα γεγονότα σε άλλα κέντρα κράτησης στην λοιπή Ελλάδα!

Αλλά και ένας τομέας του  ΣΥΡΙΖΑ για ποιον λόγο να υιοθέτηση αυτή την καταγγελία και να εκδώσει ανάλογη ανακοίνωση χωρίς πρώτα να μάθει. Χωρίς πρώτα να ρωτήσει. Χωρίς πρώτα να ερευνήσει.

Ορθά οι αστυνομικοί μας της Κω αντέδρασαν με δική τους ανακοίνωση. Είναι πολύ βαρύ να κατηγορούνται χωρίς έρευνα συνάδελφοι τους για απάνθρωπη συμπεριφορά που μάλιστα που οδηγεί σε θάνατο.

Εμείς αυτό που θέλουμε να πούμε είναι ότι οι άκριτες συμπεριφορές στελεχών του κόμματος, του κάθε κόμματος, βαραίνει αδίκως το σύνολο των μελών και φίλων του, αλλά κυρίως απαξιώνει την ίδια την πολιτική. 

Και αυτή η θέση μας αφορά και την οργάνωση της ΝΔ της Κω που με την ανακοίνωση της για το ίδιο θέμα το παρατράβηξε. 

Ας μάθουμε όλοι, τουλάχιστον στην Κω, ότι πολίτες άμυαλοι δεν υπάρχουν.  Όλοι μπορούν να κρίνουν και να καταλογίσουν τα θετικά και τα αρνητικά.     

Εντάξει, τα διακόσια χρόνια δεν είναι αστεία υπόθεση. Αλλά ας μην το ξευτελίζουμε

Διακόσια χρόνια λευτεριάς για ένα έθνος που έζησε τετρακόσια σκλαβιάς είναι πράγματι αιτία εορτών.

Δυστυχώς έτυχε να συμπέσουν με την πανδημία που κατατρώει τα πάντα. Την διάθεση, την ελπίδα, την ζήση.

Διακόσια χρόνια, που μπορούσαν να γίνουν αφορμή για περίσκεψη. Για τα πάθη της φυλής μας. Για τις διχόνοιες και για τις φυλακίσεις των γενναίων.

Διακόσια χρόνια της εξάρτησης, της Βαυαροκρατίας, και της υποτέλειας στους μεγάλους.

Αλλά και τις ανδραγαθίες, τους ηρωισμούς, τις θυσίες, το αίμα για την ελευθερία και την δημοκρατία.

Και όμως τις γιορτές της μνήμης των αθανάτων, τις εκδηλώσεις για αφορμή μιας νέας αφετηρίας του έθνους μας τις μετατρέψαμε σε καρακιτσαριό!

Αλλά ποιός φταίει όταν ο αρχηγός εμφανίζεται με την στολή της Μπουμπουλίνας και με τσαντάκι “τουριστικό τσαρούχι”  ίσως και made in China. 

Ο Κολοκοτρώνης και ο Μακρυγιάννης δεν αξίζουν αυτή την γκλαμουριά. 

Χρόνια πολλά

Κάτι δεν πάει καλά. Έρχεται ο Γ.Γ. του Υπ. Δικαιοσύνης.

Σε κάθε Κυβέρνηση, σε άλλη λίγο, σε άλλη πολύ, παίζεται πέραν της πραγματικότητας και ένα θέατρο με υποχρεωτικούς θεατές και μάλιστα χωρίς εισιτήριο.

Το θέατρο ξεκινά από την ανάγκη των τοπικών μας Βουλευτών να επιλύσουν μικρά ή μεγάλα προβλήματα του τόπου τους. Οι μεν Βουλευτές της αντιπολίτευσης συνήθως δημοσιεύουν τα αιτήματα τους μέσω των διαδικασιών της Βουλής, με ερωτήσεις, οι δε Βουλευτές της συμπολίτευσης με επισκέψεις στους υπουργούς.

Οι διαδικασίες αυτές πολλαπλασιάζονται όταν πλησιάζουν οι εκλογές. Μάλιστα σε αυτές εμπλέκονται και οι τοπικοί μας παράγοντες, Έπαρχοι, Δήμαρχοι και πρόεδροι σωματείων οι οποίοι μέσω των τοπικών Βουλευτών απευθύνονται στους Υπουργούς για την επίλυση των προβλημάτων.

Στην περίπτωση του Υπουργείου Δικαιοσύνης που τα πράγματα έχουν ξεφύγει εδώ και σαράντα χρόνια, η επίσκεψη στην Κω του Γενικού Γραμματέα του, μάλλον μετατρέπει το σύνηθες πολιτικό θέατρο δεκάδων χρόνων σε θέατρο του παραλόγου.

Η ηγεσία του Υπουργείου Δικαιοσύνης είναι αυτονόητο ότι θα έπρεπε να γνωρίζει τα προβλήματα που υπάρχουν στις δημόσιες υπηρεσίες που διοικεί και η δουλειά της είναι να τα επιλύει!  Οι επιστολές της διευθύντριας του κτηματολογίου και των υπηρεσιών των Δικαστηρίων για τα προβλήματα τους φανταζόμαστε ότι είναι συνεχείς. Αυτό όμως για το κράτος των Αθηνών είναι επουσιώδες.

Γι’ αυτό και υπάρχουν οι Βουλευτές! Ο Έπαρχος, ο Δήμαρχος και ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου ξέρουμε ότι επισκέφτηκαν τους Υπουργούς δεκάδες φορές.

Βουλευτές πάνε και έρχονται! Έπαρχοι, Δήμαρχοι, Πρόεδροι, Δικαστικοί, ανακοινώνουν τις δεκάδες επιστολές και επισκέψεις στο υπουργείο!

Το αίτημα για την ενίσχυση του κτηματολογίου της Κω με δύο μηχανικούς έχει γίνει πατσαβούρα στο Υπουργείο.

Η ανεξάρτητη δικαιοσύνη μας και οι υπηρέτες της στεγάζονται στα μπαλκόνια ενός ακατάλληλου για τις σημερινές ανάγκες κτιρίου!

Τελικά, μετά το θέατρο που διαρκεί πολλά χρόνια με συνεχείς επαναλήψεις φτάνουμε και στο φινάλε! 

Σε λίγο, όπως πληροφορηθήκαμε, θα έρθει ο Γενικός Γραμματέας για να δει την κατάσταση της Κω, που στο υπουργείο έχει γίνει μυθιστόρημα δέκα τόμων και ενδεχόμενα θα εξαγγείλει και τις δύο προσλήψεις των μηχανικών που θα τους προσλάβει μαζί με τις δέκα χιλιάδες προσλήψεις ειδικών φρουρών!

Επίσης θα επισκεφτεί και τα δικαστήρια. Θα πάει και στο οικόπεδο στην λαϊκή αγορά που εδώ και τριάντα χρόνια έχει παραχωρηθεί για να γίνουν τα νέα δικαστήρια! 

Σαν πολλά δεν είναι τα κτήρια που θα κατασκευαστούν; Νέο Νοσοκομείο. Νέα Δικαστικό Μέγαρο. Νέα Αστυνομία. Νέα Πυροσβεστική. Νέα Λύκεια. Νέα Γυμνάσια. Κτήριο στο λιμάνι. Αδέλφια πολλά ζητάτε!