Μητσοτάκης: Εγκαινίασε τα δύο περιπολικά του λιμενικού γιατί η θάλασσα έχει σύνορα!

Ο κ. Μητσοτάκης πήγε στον Πειραιά και με αυτοθαυμασμό για το επίτευγμα των εγκαινίων των δύο σύγχρονων περιπολικών που παρέλαβε το Λιμενικό από τα ναυπηγία της Ιταλίας βρήκε την ευκαιρία να καρφώσει τον ΣΥΡΙΖΑ λέγοντας ότι η παρουσία αυτών των δύο πλοίων αποδεικνύει ότι η θάλασσα μας έχει σύνορα!

Εκείνο που ξέχασε να πει είναι ότι τα δύο αυτά πλοία μαζί με άλλα δύο που έρχονται στο τέλος του χρόνου τα παρήγγειλε και υπέγραψε την σχετική σύμβαση ο Φώτης Κουβέλης το 2019 ως Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας επί ΣΥΡΙΖΑ με πιστώσεις κατά 90% της Φροντεξ!

Ξέχασε επίσης να πει ότι έρχονται και άλλα 15 ταχύπλοα περιπολικά που και αυτά τα παρήγγειλε και υπέγραψε την σύμβαση ο Φώτης Κουβέλης με πιστώσεις από το πρόγραμμα Αλιείας και θάλασσας της Ε.Ε.!

Και φυσικά η απεραντοσύνη της θάλασσας δεν έχει σύνορα. Και φυσικά οι θαλάσσιοι δρόμοι είναι ανοικτοί για όλους τους λαούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι με την φράση “η θάλασσα δεν έχει σύνορα” ότι παραδίδεις τα εθνικά σου συμφέροντα!

Και στα λόγια οι εθνοκάπηλοι και οι εθνικόφρονες είναι ωραίοι. Εύκολο είναι να κατηγορείς για προδοσίες! Αλλά στην πράξη ο κ. Μητσοτάκης έκρυψε αυτούς που παρήγγειλαν τα πλοία για την προστασία των συνόρων μας!

Η αλήθεια περπατά μαζί με την σεμνότητα και την μεγαλοψυχία.

Γιώργος Βουλγαράκης! Ο δικός τους, τους σφάζει με το γάντι. “Οι “άριστοι” (Κεραμέως) ζουν στο “ελιτίστικο περιθώριο” της Κοινωνίας”

Δημοσιεύθηκε η άποψη του κ. Βουλγαράκη π. υπουργού για το θέμα των εισαγωγικών εξετάσεων στα Πανεπιστήμια και την δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια.

Να ξεκαθαρίζω εξ αρχής, ότι αναρτώ το κείμενο αυτό, ως πατέρας παιδιού που αποφοιτά φέτος από το Λύκειο και ετοιμάζεται για τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Παν/μιο.
Να ξεκαθαρίζω επίσης ότι η ανάρτηση μου αυτή, δεν εντάσσεται σε κανενός είδους πολιτική αντιπαράθεση.
Αφού λοιπόν ξεκαθαρίσαμε τα βασικά, ας πάμε στην ουσία.
Το ότι είμαστε η χώρα με την μεγαλύτερη περίοδο που τα σχολεία είναι κλειστά, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Το ότι εσφαλμένα δεν εφαρμόστηκαν δεκάδες ,πραγματικά έξυπνες εναλλακτικές επιλογές , προκειμένου τα παιδιά να μην χάσουν την επαφή τους με την άμεση διδασκαλία -όπως άλλωστε έγινε στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης με εναλλακτικά και μειωμένα ωράρια μαθημάτων, εναλλάξ διδασκαλία κλπ κλπ, είναι επίσης γεγονός.
Το ότι οι μαθητές/τριες ,ειδικά του Λυκείου, έχουν εκτός από τα μαθησιακά κενά , αμέτρητα ψυχολογικά θέματα εξ αιτίας της απομόνωσης , του εγκλεισμού και της αποκοινωνικοποίησης ,το συμπεραίνουν όλες οι έρευνες.
To ότι τα παιδιά “εισπράττουν” και “σωματοποιούν” το άγχος των οικογενειών τους, στο βαθμό που δεν δουλεύουν η που δεν φτάνουν τα επιδόματα για να ζήσουν, η που ενδεχομένως έχουν νοσήσει ,η ακόμα χειρότερα ,έχουν χάσει δικούς τους ανθρώπους, ας το αφήσουμε καλύτερα….
Το να αλλάζεις όμως τον τρόπο εισαγωγής στα Παν/μια, με άμεση εφαρμογή των αλλαγών ήδη από φέτος – χωρίς να διαφωνώ με την ουσία των αλλαγών, μέσα σε αυτό το κλίμα , ισοδυναμεί με τρέλα κανονική!
Που οδηγούν οι αλλαγές αυτές;
Λιγότεροι εισακτέοι, μεταβλητές και ψηλότερες βάσεις εισαγωγής, με λιγότερη διδασκαλία και περισσότερα κενά!
Είναι δυνατόν;
Θεωρώ ότι έστω και αυτήν την ύστατη ώρα, η Κυβέρνηση πρέπει να επαναπροσδιορίσει την απόφαση της και να ισχύσουν οι αλλαγές -που επαναλαμβάνω πολύ σωστά γίνονται, μόλις ομαλοποιηθεί η καθημερινότητα των παιδιών και επιστρέψουν στην κανονικότητα τους.
Σε διαφορετική περίπτωση η μεν Κυβέρνηση θα επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς όσων υποστηρίζουν ότι σχεδιάζει σε συνθήκες εργαστηρίου (που δεν έχουν δηλαδή καμία σχέση με την πραγματική ζωή) , ότι οι “άριστοι” που αποφασίζουν είναι άριστοι μόνο και μόνο επειδή πήραν άριστα τα πτυχία τους και ζουν στο “ελιτίστικο περιθώριο” της κοινωνίας, οι δε υποψήφιοι φοιτητές και συνεπώς χιλιάδες οικογένειες θα πάθουν πραγματική παράκρουση!
Ελπίζω να διαψευσθώ…

Φουρθιώτης και πάσης Ελλάδας. Ούτε στην Μπανανία δεν γίνονται αυτά

Βγήκε ένας αντιδήμαρχος πριν από λίγες ημέρες και επώνυμα έγραψε ότι η αστυνομία διαθέτει τρία τζιπ και ένα τεθωρακισμένο και αρκετούς αστυνομικούς να φυλάνε τον παρουσιαστή, δημοσιογράφο και πρόσφατα ιδιοκτήτη εφημερίδας κ. Μένιο Φουρθιώτη.

Ένας ρεπόρτερ πήγε στο σπίτι του κ. Μένιου για να επαληθεύσει την πληροφορία και εκεί δέχτηκε επίθεση από τους φρουρούς του, του πήραν τα φίλμ από την φωτογραφική μηχανή του, τον πήγαν στο αστυνομικό τμήμα και ο κ. Μένιος ζήτησε να γίνει μήνυση όχι μόνο στον ρεπόρτερ αλλά και στον αντιδήμαρχο!

Ο Υπουργός Δημόσια Τάξης ούτε γάτα ούτε ζημιά! Δεν απάντησε στις καταγγελίες και άφησε να αιωρείται η άποψη ότι δεν έχουν διατεθεί αστυφύλακες για την φύλαξη του κ. Μένιου!

Μετά από πέντε ημέρες και τον χαμό που δημιουργήθηκε βγήκε το Σωματείο των Αστυνομικών και αφού  κατηγόρησε την πολιτική ηγεσία για τις απαράδεκτες παροχές υπηρεσιών φύλαξης σε ιδιώτες, εμμέσως αποκάλυπτε ότι πράγματι έχουν διατεθεί στελέχη της Αστυνομίας για την φύλαξη του κ. Μένιου!

Και επί τέλους μετά από την διαρροή εγγράφων αποκαλύφθηκε ότι ο κ. Μένιος ζήτησε από το Αρχηγείο της Αστυνομίας άνδρες για την προστασία του γιατί φοβάται επιθέσεις από την 17 Νοέμβρη!

Το Αρχηγείο ανταποκρίθηκε και με εντολή του διατέθηκε εκ περιτροπής ένα όχημα και ένας αστυφύλακας επί εικοσιτετραώρου βάσεως! Δηλαδή 4 αστυνομικού με 4 αυτοκίνητα την ημέρα!

Και τελικά μετά από τον δημόσιο εξευτελισμό μέσω των κοινωνικών δικτύων η ηγεσία του Υ.Δ.Τ. ανακάλεσε την δύναμη των αστυνομικών από την φύλαξη του κ. Μένιου Φουρθιώτη!

Αυτό πράγματι είναι το επιτελικό κράτος! Η Ελλάδα του Μένιου! Ένα κράτος που η μισή αστυνομική δύναμη του προστατεύει πολιτικούς, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, λεφτάδες και συνταξιούχους…