21 Απριλίου. Μια Δικτατορία αν και ανήκουμε στη Δύση

Όταν ένας λαός ξεσηκώνεται και ζητά δικαιοσύνη και ελευθερία τότε η Δύση ή ανησυχεί. Και όταν γίνεται δικτατορία στην καρδιά της Ευρώπης μην αμφιβάλετε ότι η Δύση ή συμμετέχει ή κοιμάται αδιάφορα.  

Αυτό έγινε τότε και μην μας πείτε ότι κάποιοι δεν έβαλαν το χεράκι τους. Άλλωστε αυτό που μας είπαν ήταν ο κομουνιστικός κίνδυνος.

Και να μην ξεχνάμε. Η αρχή έγινε με την αποστασία και την προδοσία της εντολής του λαού. Δεν ξεχνάμε ότι ένας από τους προδότες ήταν ο δικός μας Σταμάτης Μανούσης. Ναι αυτόν που οι σημερινοί οπαδοί του πατέρα του πρωθυπουργού του αρχιαποστάτη Κωνσταντίνου Μητσοτάκη του κόλλησαν  μια μαρμάρινη πλάκα για να τον τιμήσουν!!

Μια δικτατορία σκληρή με εκατοντάδες χιλιάδες διώξεις, βασανιστήρια, εξορίες, δολοφονίες. Και όλοι αυτοί τα συνήθη θύματα, οι δημοκράτες Κεντρώοι και Αριστεροί. Μια δικτατορία που έκλεψε από τον λαό και κυρίως από τους νέους επτά ολόκληρα χρόνια από την ζωή τους. Τα πιο παραγωγικά, τα πλέον αγωνιστικά.

Όχι δεν πρέπει να ξεχνάμε, ούτε την αποστασία, ούτε την δικτατορία, ούτε την προδοσία της Κύπρου. Και τότε η δεξιά και η Δύση ήταν αυτοί που τα εκκόλαψαν. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια που τέτοια ημέρα δεν μας επιτρέπεται να ξεχνάμε.  

Εντάξει ανήκουμε στη Δύση, αλλά τέτοια προπαγάνδα μας υποτιμά

Έχουν την εντύπωση κάποιοι ότι όλοι οι πολίτες τρώνε κουτόχορτο, ότι δεν ξέρουν ιστορία, ότι δεν βλέπουν και δεν ακούν.

Δεν ξέρουν τι έκαναν οι Άγγλοι στην Κύπρο. ότι δεν έμαθαν ότι η εισβολή στο Ιράκ έγινε γιατί οι μυστικές υπηρεσίες ανέφεραν ψευδώς ότι ο Σαντάμ ετοιμάζει πυρηνικά όπλα.

Νομίζουν ότι δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί και ποιοί ξεκίνησαν την “Άνοιξη” στα αραβικά κράτη. Ποιοί ήταν αυτοί που ερήμωσαν την Συρία.

Όλοι αυτοί που δικαιολογούν τις επεμβάσεις τους στην Νότια Αμερική στην Αφρική και στην Ασία, στις στημένες δικτατορίες με εκατομμύρια θύματα και καταστροφές.

Και σήμερα κλαίνε και οδύρονται , στήνουν δικαστήρια, δείχνουν εικόνες φρίκης για ένα πόλεμο από τους δεκάδες που δημιούργησαν τα τελευταία 50 χρόνια.  Για τους πολέμους τους, όπως στην Γιουγκοσλαβία που το μόνο σίγουρο είναι ότι η αιτία είναι το χρήμα των άπληστων, ο διαμελισμός και η εύκολη εκμετάλλευση.

Μία προπαγάνδα που μας ευτελίζει, λες και είμαστε ανόητοι. Λες και δεν ξέρουμε τι μας είπε ο πρόγονος μας Πλάτων ότι: “Διά την των χρημάτων κτήσιν πάντες οι πόλεμοι γίγνονται”. 

Εμείς δεν έχουμε πεισθεί ότι οι εισβολείς στην Ουκρανία Ρώσοι και  ολιγάρχες είναι οι μόνοι άπληστοι. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι οι μόνοι αθώοι είναι οι λαοί όλου του κόσμου. 

Οι λαοί του κόσμου που με ηγέτες όπως ο Ζελένσκι θυσιάζουν τους λαούς τους, εξαντλώντας ακόμα και μέσα στην Βουλή των Ελλήνων τα πιστεύω τους για τα ναζιστικά τάγματα Αζόφ. 

Τέτοια ντροπή…. Στην Βουλή που ομόφωνα θα έπρεπε να πει. Ναι ανήκουμε στη Δύση. Αλλά στη Δύση της πραγματικής Ειρήνης και της πραγματικής Δημοκρατίας

Αυτοδιοίκηση. Ενός κακού, μύρια έπονται. Αλλάζουν και πάλι όλα

Ο ΣΥΡΙΖΑ με υπουργό Εσωτερικών τον κ. Σκουρλέτη και χωρίς καμία σκέψη ή έστω πρόχειρη μελέτη, βασισμένη στην λογική της απόλυτης δημοκρατίας που την αντιπροσωπεύεται με ποσοστά και τους αριθμούς των ψήφων, προχώρησε στην καθιέρωση της απλής αναλογικής στην Αυτοδιοίκηση, αλλά και στην εκλογή των Βουλευτών.

Πίστευαν και ίσως συνεχίζουν να πιστεύουν μέχρι και σήμερα ότι με αυτό τον τρόπο η δημοκρατία μας θα εδραιωθεί αφού πέραν των άλλων θα υπάρχει σύγκλιση και συνεργασίες.

Δυστυχώς μελέτησαν από ιδεοληψία μόνο το εκλογικό σύστημα, και όχι το ισχύον σύστημα διακυβέρνησης των Δήμων το οποίο είναι σκληρά συγκεντρωτικό, δημαρχοκεντρικό και η αλλαγή του είναι προϋπόθεση κάθε εκλογικού συστήματος. Ότι τα πάντα εξαρτώνται και ελέγχονται από τον Δήμαρχο, ο οποίος με την απλή αναλογική δεν μπορεί να δουλέψει.

Τελικά ήρθε η Νέα Δημοκρατία και για να μπορέσει να υπάρξει λειτουργία στους Δήμους προχώρησε στο δεύτερο κακό. Μετέφερε ουσιαστικές αρμοδιότητες του Δημοτικού Συμβουλίου στην Οικονομική Επιτροπή και παράλληλα άλλαξε την σύνθεση του από απλή αναλογική σε πλασματική πλειοψηφία της παράταξης του Δημάρχου.

Και σήμερα το δεύτερο κακό ακολουθεί και τρίτο που είναι η απόφαση του Γ’ τμήματος του Συμβουλίου Επικρατείας με το οποίο ακυρώνει τον νόμο της Νέας Δημοκρατίας ως αντισυνταγματικό αφού ο νομοθέτης όριζε ως εκλογικό σύστημα την απλή αναλογική!

Μπορεί όπως λέγεται να μην υπάρξει πρόβλημα στις μέχρι σήμερα ληφθείσες αποφάσεις όμως είναι βέβαιο ότι η ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας θα επικυρώσει την πρώτη απόφαση της και ας ευχηθούμε αυτό να γίνει στο τέλος της θητείας του Δημάρχου. Εκτός και αν σε όλες τις δημοτικές παρατάξεις με πρώτη του Δημάρχου επικρατήσει συνεννόηση και συνεργασία. 

Όσο για την απλή αναλογική. Φυσικά και συμφωνούμε, αλλά αφού πρώτα αλλάξει ριζικά το δημαρχοκεντρικό σύστημα διακυβέρνησης των Δήμων.

Αιδώς Αργείοι. Ο Άδωνης το τερμάτισε

Ο κ. Μιχάλης Κατρίνης είναι Βουλευτής και επικεφαλής του ΚΙΝΑΛ στην Βουλή και εκ της θέσεως του άσκησε κριτική από τα έδρανα της Βουλής για τα πεπραγμένα του υπουργού κ. Άδωνη Γεωργιάδη.

Και ο κ. Άδωνης, ο Βουλευτής,  ο υπουργός, ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης Μητσοτάκη του απάντησε ότι δεν δικαιούται να ασκεί κριτική, ούτε να ζητά εξηγήσεις για το έργο από αυτόν που τον διόρισε πρόεδρο του ΟΚΑΝΑ όταν ήταν υπουργός υγείας στην κυβέρνηση Παπαδήμου!!    !

«Θα πίστευα ότι από την καλή μας συνεργασία στο υπουργείο Υγείας κύριε Κατρίνη όταν σας είχα διορίσει διευθύνων σύμβουλο στον ΟΚΑΝΑ, θα γνωρίζατε ότι είμαι εξαιρετικά επιμελής όταν εργάζομαι. Δεν μπορεί να μην το θυμάστε, είναι περίεργο να έχουμε δουλέψει μαζί στενοί συνεργάτες και να κάνετε ότι το ξεχνάτε στο ΚΙΝΑΛ και στο ΠΑΣΟΚ» «Άρα πρέπει να δείχνετε ένα σεβασμό στην παλαιά μας συνεργασία όταν ασκείτε κριτική σε εμένα. Με εσάς το εκλαμβάνω πια προσωπικά και εκεί γίνομαι κακός» πρόσθεσε ο Αδ. Γεωργιάδης

Ούτε μέτρο, ούτε ντροπή στον ναό της δημοκρατίας και σε έναν άνθρωπο με πολιτικό ήθος όπως ο κ. Κατρίνης.