Ο Σκανδαλίδης, ο Νικητιάδης, η νησιωτικότητα και ο μειωμένος ΦΠΑ στην Κω

Το θέμα στην Βουλή ήταν η πάγια ρύθμιση των μειωμένων συντελεστών του ΦΠΑ στα 5 νησιά. Στον τοπικό τύπο δημοσιεύθηκαν δύο εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις. Η ομιλία του Κώστα Σκανδαλίδη στη Βουλή και η άποψη του Γιώργου Νικητιάδη.

Ο κ. Σκανδαλίδης γνώστης του θέματος αλλά κυρίως με την γνωστή του πολιτική ηρεμία προσδιόρισε την ρύθμιση ως εξέλιξη μη θεαματική για τυμπανοκρουσίες  και φυσικά αναφέρθηκε κριτικά προς την Κυβέρνηση για την αναγκαιότητα επέκτασης του μέτρου σε όλα τα νησιά

Ο κ. Νικητιάδης αμετροεπής κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ που κατάργησε το μέτρο που εφαρμόστηκε το 1987 από το ΠΑΣΟΚ στα Δωδεκάνησε, ως αντιστάθμισμα από την κατάργηση του αδασμολόγητου  και μετέπειτα εφαρμόστηκε στον Βόρειο Αιγαίο και αργότερα στις Κυκλάδες. Στις εποχές δηλαδή των παχιών αγελάδων και του Τζοβόλα δώστα όλα!

Αποσιωπά ο κ. Νικητιάδης ότι η θητεία της Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ και άρα των νομοθετημάτων του ήταν κάτω από την σπάθη και τον εκβιασμό των δανειστών. Και φυσικά πάντα θα ξεχνά τους υπεύθυνους αυτής της χρεοκοπίας που οδήγησαν κατακτήσεις του παρελθόντος να εκμηδενιστούν ή να περιοριστούν.

Και το σπουδαιότερο. Κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ για ανύπαρκτη νησιωτική πολιτική όταν το μέτρο του μεταφορικού ισοδύναμου θεσμοθετήθηκε και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά από τον ΣΥΡΙΖΑ και ήταν μέτρο που αντιμετωπίζει άμεσα την βασική αιτία των ανισοτήτων στα νησιά που είναι ο θαλάσσιος αποκλεισμός, τα μικρά μεγέθη και το κόστος μεταφοράς προσώπων και αγαθών.

Στους ιδιώτες και ο ΕΟΠΥΥ. Στο τέλος δεν θα μείνει τίποτε στα χέρια του Δημοσίου

Όπως αποκάλυψε το ethnos.gr η κυβέρνηση έχει ήδη έτοιμη διάταξη με την οποία προβλέπεται η παραχώρηση υπηρεσιών σε ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες θα μπορούν να ελέγχουν από τις δαπάνες του Οργανισμού, μέχρι και τα περιουσιακά του στοιχεία. Πρόκειται προφανώς για μία νέα κατεύθυνση που δίνεται στους δημόσιους φορείς υγείας. Θυμίζουμε, άλλωστε ότι ο ίδιος ο πρωθυπουργός, σε πρόσφατες δηλώσεις του, διαμήνυσε εμμέσως πλην σαφώς ότι η συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα της υγείας θα συνεχιστεί, αφού κατά τη διάρκεια της πανδημίας απεδείχθη, όπως είπε, αποτελεσματική. Υπενθυμίζεται, ότι τους προηγούμενους μήνες είχαν μισθωθεί ιδιωτικές κλινικές οι οποίες εφημέρευαν για λογαριασμό του ΕΣΥ ώστε να νοσηλεύουν ασθενείς τόσο με covid όσο και non covid.  

Οι αλλαγές πάντως που προωθούνται περιγράφονται ως εξής στη διάταξη η οποία διακινείται ως επτασφράγιστο μυστικό:   «Ο ΕΟΠΥΥ δύναται  ύστερα από απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου να αναθέτει σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου τις ακόλουθες εργασίες:  

α) Τη μελέτη, καταγραφή, αποτίμηση, αξιολόγηση και υποβολή προτάσεων για την αξιοποίηση των περιουσιακών τους στοιχείων  

β) Τη διοικητική και οικονομική οργάνωση των υπηρεσιών τους  

γ) Το κλείσιμο των ισολογισμών – απολογισμών και τη λογιστική εν γένει ενημέρωση  

δ) Την καταχώρηση και επεξεργασία στοιχείων στα μηχανογραφικά τους προγράμματα  

ε) Τον έλεγχο των δαπανών υγείας  

στ) την εκπόνηση νομικών σχεδίων, διακηρύξεων, συμβατικών κειμένων και νομικών μελετών επί των ζητημάτων που άπτονται ιδίως των Διευθύνσεων Προμηθειών, Συμβάσεων και Διεθνών Ασφαλιστικών Σχέσεων του Οργανισμού».  

Μητσοτάκης – Σοφία. Πλανώνται αν νομίζουν ότι ξεχάσαμε το βασιλικό πραξικόπημα

Η βασιλομήτωρ Σοφία της Ισπανίας είναι κόρη την Φρειδερίκης, της επονομαζόμενης την εποχή εκείνη Φρείκης… Είναι γυναίκα του τέως Βασιλιά της Ισπανίας Χουάν Κάρλος και μέλος της οικογένειας του βασιλικού οίκου των Γλύξμπουργκ με τελευταίο βασιλιά της Ελλάδας τον Κωνσταντίνο, αδελφό της Σοφίας.

Ήλθε λοιπόν στην Ελλάδα η Σοφία και την υποδέχθηκε στο πρωθυπουργικό γραφείο ο κ. Μητσοτάκης ο οποίος μεταξύ των άλλων καταπληκτικών της είπε ότι την επόμενη φορά θα την πάρει να επισκεφτεί το Τατόι! και θα χαρεί πέρα πολύ να την ξεναγήσει!!!

Το Τατόι που ήταν πρώην βασιλικό κτήμα και το οποίο πληρώσαμε πολύ ακριβά για να το αποκτήσει ο Ελληνικός λαός αφού μας είχαν πάει στα ευρωπαϊκά δικαστήρια οι έκπτωτοι βασιλιάδες και αφού πήραν μαζί τους δεκάδες φορτηγά γεμάτα την αμύθητη περιουσία του Ελληνικού λαού.

Και φυσικά θα χαρεί να την ξεναγήσει ο κ. Μητσοτάκης αφού οι σχέσεις του πατέρα του με την βασιλική οικογένεια ήταν στενές. Αφού ο τότε αρχιαποστάτης Κωνσταντίνος Μητσοτάκης συνέπραξε με τον Βασιλιά για το βασιλικό πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου του 1965 εναντίον του λαοπρόβλητου ηγέτη της Ένωσης Κέντρου και πρωθυπουργού, γέρου της Δημοκρατίας, Γεωργίου Παπανδρέου.

Ο λαός έδιωξε τους ξενόφερτους βασιλιάδες. Ήταν ίσως η σημαντικότερη μονιασμένη πολιτική πράξη του λαού από τότε μέχρι σήμερα. Αλλά κανείς δεν πρέπει να ξεχνά την βασιλική καμαρίλα που κυβερνούσε τον τόπο. Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά το βασιλικό πραξικόπημα της 15 Ιουλίου με την αποστασία κάποιων επίορκων βουλευτών μεταξύ των οποίων τον πρώτο ρόλο είχε ο πατέρας του σημερινού πρωθυπουργού και τον τελευταίο ο δικός μας συγχωρεμένος Σταμάτης Μανούσης που ήταν ο τελευταίος αποστάτης για να συμπληρωθεί η κυβέρνηση με 151 βουλευτές.

Οι φιλοφρονήσεις και οι ξεναγήσεις της Σοφίας για όλους εμάς, για όλους τους Έλληνες είναι ύβρις για όσα επώδυνα πληρώσαμε από εκείνο το βασιλικό πραξικόπημα όταν ο βασιλιάς είπε όχι στον λαοπρόβλητο πρωθυπουργό να αναλάβει το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τον ανάγκασε σε παραίτηση με επακόλουθο την αποστασία, την χούντα και την τραγωδία της Κύπρου 

ΠΟΞ. Μαύρα μαντάτα. Δραματική η κατάσταση στον τουρισμό

Με μια δραματική ανακοίνωση της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων ενημερώνει ότι τα ξενοδοχεία δεν μπορούν να δουλέψουν αφού εξακολουθούν να λείπουν οι κρατήσεις όχι μόνο τον Ιούνιο αλλά και τον Ιούλιο!

Για φέτος υπολογίζεται ότι τα ετήσια έσοδα δεν πρόκειται να ξεπεράσουν με τίποτε το 40% των εσόδων του 2019!

Και οι Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων κρούει του κουδούνι του κινδύνου για τις τεράστιες ζημιές που θα χρεωθούν ο κλάδος και τα μέλη του.

Και δυστυχώς η Κυβέρνηση επιμένει στα ωραία και στα ευχάριστα. Ανοίξαμε στις 15 Μαΐου και σας περιμένουμε έλεγε ο φοβερός υπουργός τουρισμού! Αυτός που πέρυσι στις αρχές του ιού μας είπε ότι η Ελλάδα θα ωφεληθεί επειδή θα κλείσουν οι τουριστικές αγορές της Άπω Ανατολής!

Δύο μήνες πριν από τις 15 Μαΐου μας πουλούσαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Μας έκλειναν τα μάτια. Μας παραπλανούσαν. Ζούσαμε και ζούμε ακόμα με την εικονική πραγματικότητα που μας πλασάρουν τα κυβερνητικά κανάλια και οι υπουργοί.

Και η Ελλάδα τραβά την ανηφόρα του χρέους. Στα 380 δις φτάσαμε προχθές και φυσικά κάποιοι θα κληθούν να τα πληρώσουν.