Αφού μας πτώχευσαν, αφού μας πήραν και τα σώβρακα, τώρα μας χαϊδεύουν

Προχθές στην Θεσσαλονίκη ο πρωθυπουργός της χώρας ευτυχής όπως φαίνονταν για την εξέλιξη της οικονομίας και την πρόοδο της χώρας εξήγγειλε μέτρα, στοχεύοντας ιδίως στους νέους!

Το ότι τα βασικά αγαθά τους τελευταίους μήνες αυξήθηκαν κατά 12%, η ΔΕΗ και το ρεύμα ανεβαίνουν την ανηφόρα, το ότι έχει καεί η μισή Ελλάδα και το σπουδαιότερο το ότι ξεπουλιούνται ένα, ένα όλα τα ασημικά που απέκτησε ο λαός μας με θυσίες και στερήσεις το πέρασαν τα κυβερνητικά κανάλια στο ντούκου!

Και επειδή οι πολίτες ξεχνούν, και βλέπουν μόνο το σήμερα, εμείς οφείλουμε τακτικά να τους υπενθυμίζουμε ότι αυτοί που τώρα μας χαϊδεύουν τα αυτιά είναι οι ίδιοι που μας πτώχευσαν και μας πήραν και τα σώβρακα το 2010!

Στο τέλος της τετραετίας μας είπε ο κ. πρωθυπουργός θα έρθει η στιγμή που θα συγκριθεί η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με την σημερινή. Τότε μας είπε θα σφάξουμε τις γαλοπούλες!!

Έλα όμως που οι παχιές γαλοπούλες έχουν ήδη πουληθεί στους δανειστές και στους “επενδυτές” και τις ξεκοκαλίζουν και στο τέλος της τετραετίας αυτό που θα έχει μείνει για σφάξιμο θα είναι ο λαουμτζίκος.

Τον ακούσατε να μιλάει για τους Δήμους και την αυτοδιοίκηση; Τον ακούσατε να λέει ότι οι Δήμου θα διαχειριστούν τα οικόπεδο του δημοσίου; Τον ακούσατε να λέει για την ισχυροποίηση και την αυτοτέλεια των Δήμων;

Και ας ήταν από κάτω, σε αυτό το πανηγύρι όλοι οι δήμαρχοι και οι περιφερειάρχες. Οι περισσότεροι ίσως θα χειροκροτούσαν κιόλας!

Θα σας σώσω μας είπε!! Και ας μας λένε οι πατεράδες μας ότι αν δεν μπορείς να ξυστείς μόνος σου μην περιμένεις από τους άλλους να σε ξύσουν..

Τρεις γκάφες του πρωθυπουργού Μητσοτάκη σε μία και του Δημάρχου Κω στην ίδια: Στρατηγός Αποστολάκης

Τελικά ο στρατηγός Αποστολάκης θα γίνει πραγματικός εφιάλτης στον κ. Μητσοτάκη! Σίγουρα θα τον βλέπει στον ύπνο του και θα τον λούζει κρύος ιδρώτας!

Η πρώτη γκάφα ήταν η προχθεσινή. Ανακοίνωσε την υπουργοποίηση του στρατηγού Αποστολάκη, ως υπερκομματικού, χωρίς να έχει την έγκριση των δύο κομμάτων της αντιπολίτευσης!

Η δεύτερη γκάφα ήταν πριν από 2,5 χρόνια όταν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο  τότε πρωθυπουργός Αλάξης Τσίπρας τοποθέτησε στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας τον στρατηγό κ. Αποστολάκη και ο τότε αρχηγός της αντιπολίτευσης κ. Μητσοτάκης παρομοίασε την τοποθέτηση με την περίπτωση του Σπαντιδάκη που υπουργοποιήθηκε επί Χούντας στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, ενώ ήταν αρχηγός του ΓΕΕΘΑ ως πρωτοφανές απαράδεκτο γεγονός!

Και η τρίτη γκάφα ήταν όταν αποκαλύφθηκε ότι και επί πρωθυπουργίας του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή τοποθετήθηκε σε δύσκολες στιγμές υπουργός Εθνικής Άμυνας ο στρατηγός Ντάβος, αρχηγός τότε του ΓΕΕΘΑ! 

Τρεις γκάφες;  Τρεις χρουσουζιές; Διαλέγετε και παίρνετε…

Και έχουμε και τον σύμβουλο του Δημάρχου που τον πληρώνουμε όλοι. Το πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ κ. Μωρέ να μας την πέφτει! Να γράφει απαξιωτικά στην ιστοσελίδα του για το πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και τον στρατηγό Αποστολάκη! Ο φανατικός νεαρός Μωρές…

Αυτή την τέταρτη γκάφα του δημάρχου με τον νεαρό Μωρέ που δεν σέβεται αν και μισθοδοτούμενος από όλους μας, και από τους πασόκους και από τους συριζαίους και από τους κουκουέδες θα περιμέναμε να μην υπήρχε….  Δήμαρχε ξύπνησε!!!!

Εκκενώσεις περιοχών “ο Κυριάκος” Η φωτιά ήταν στον Αγ. Βασίλη και… εκκένωσαν τον Αμπάβρη

Ξαφνικά εκεί που είσαι ήσυχος παίρνεις ένα μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο που σου λέει να απομακρυνθείς από την περιοχή εξ αιτίας του κινδύνου της πυρκαγιάς.

Και ας είναι η πυρκαγιά στον Άγιο Βασίλειο και εσύ μένεις στον Άγιο Νεκτάριο!

Φέτος λοιπόν το πρόγραμμα καταπολέμησης των πυρκαγιών έχει ΕΚΚΕΝΩΣΕΙΣ!

Απαιτούνται δεν απαιτούνται τα μηνύματα πέφτουν βροχή. Εντάξει σου λέει να καούν εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα δάσους. Να καούν σπίτια, να καούν ζωντανά. Αλλά όχι και ζωές!!

Κοντεύουν να εκκενώσουν όλη την Ελλάδα!

Απίστευτο: Οι Γερμανοί κατηγορούν τον ΣΥΡΙΖΑ για τις πλημμύρες στην Γερμανία

Και όμως συνέβη και αυτό. Πλημμύρησε η Γερμανία και χάθηκαν πάνω από 100 άνθρωποι εκτός από τις τεράστιες καταστροφές.

Αλήθεια που έγινε αυτό; Στην καλύτερη και σοβαρότερη χώρα της Ευρώπης. Στην χώρα που οι υποδομές της κατασκευάστηκαν με πρόβλεψη για όλα τα απίθανα.

Και όμως εκεί κανείς δεν βγήκε να κατηγορήσει τον αντίστοιχο ΣΥΡΙΖΑ και την αντίστοιχη Δούρου.

Σε μας που οι υποδομές είναι ανύπαρκτες. Που για δεκάδες χρόνια οι γνωστές κυβερνήσεις υπολείπονταν των ευθυνών τους και επέτρεπαν την άναρχη δόμηση βρήκαμε τον παππά για να θάψουμε τους αντιπάλους.

Η πλημμύρα στην Μάντρα, η πυρκαγιά στο Μάτι και το μακεδονικό ήταν οι αιτίες για να ρίξουν την κυβέρνηση.

Ποιοί; Αυτοί που πτώχευσαν την χώρα.