Δήμος Κω: ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ όπως τον παλιό κινηματογράφο..

Παρακολουθούσα στην τηλεόραση τον Κυρίτση να κατηγορεί τον Δήμαρχο και ξαφνικά τον ακούω να του λέει ότι δεν τολμά να περάσει από την οδό Θεμιστοκλέους. Έμεινα με το στόμα ανοικτό, γιατί ξέρω τον χωρισμό του Δημάρχου μας και τον πόνο και των δυο πλευρών, πράγματα που δεν πρέπει να λέγονται ούτε μεταξύ μας

Continue reading

Ποιό μεταναστευτικό; Ποιό χοτσποτ; Το πρόβλημα τους είναι ο Νικηταράς.

Και η κυρία με τον κύριο επιμένουν ότι για το πρόβλημα φταίει ο Δήμαρχος, ότι πρέπει να καταργηθεί το χοτσποτ και ότι θα πρέπει να πάρουμε τα όπλα και να αντιδράσουμε στις αποφάσεις της Κυβέρνησης. Σίγουρα η Κυβέρνηση οφείλει να βάλει τάξη. Αλλά για την κυρία και τον κύριο το πρόβλημα δεν είναι το μεταναστευτικό. Είναι ο Δήμαρχος Νικηταράς… που δεν τον πάνε με τίποτα.

Continue reading

Δήμος Κω. Ο κόσμος το ΄χει τούμπανο Και αυτοί κρυφό καμάρι…

Και το σπουδαιότερο στο οποίο καταλήξαμε. Αν αποκρύπτεται, έστω και για μία ώρα, τα θέματα της ηθικής και τα κρατάτε για τον εαυτό σας, πολύ γρήγορα τα ίδια φαινόμενα θα βουλιάξουν και την δική μας παράταξη. Και εμείς αυτό δεν το επιθυμούμε και δεν θα το ανεχθούμε με τίποτε.

Continue reading