Κύριε ‘Έπαρχε: Προς τα που αρμενίζουμε;

Χαιρόμαστε γιατί δύο από τους έξη επαρχιακούς συμβούλους, η κ. Κασσιώτη και ο κ. Κανταρζής άρχισαν να δημοσιοποιούν τις ανησυχίες τους για την λειτουργία του επαρχιακού συμβουλίου. Είναι καιρός όλοι μας να απαιτήσουμε την αφύπνιση του. Επί τέλους δεν μπορεί ένας άνθρωπος από την Ρόδο παίζει με τις δικές μας τύχες.

Continue reading

Κασσιώτη Διονυσία: Ζητάμε την ενεργοποίηση των επαρχιακών συμβούλων σε κοινές συνεδριάσεις.

Πήραμε την επιστολή της κ. Κασσιώτη και χαιρόμαστε γιατί επί τέλους μετά τον κ. Κανταρζή και ένας άλλος εκλεγμένος σύμβουλος ενεργοποιείται και απαιτεί την σύγκλιση σε σώμα των έξη συμβούλων της επαρχίας μας.

Continue reading

Δήμος Κω: Τα αρνητικά ενός εξαμηνιαίου πολιτικού απολογισμού

Όμως ας μην νομίζουν κάποιοι ότι το παιχνίδι τελείωσε. Ας μην νομίζουν ότι η σχετική ηρεμία της αντιπολίτευσης είναι νίκη της δημοτικής αρχής. Το τραγικό λάθος του Κυρίτση με την Θεμιστοκλέους, που τον υποχρέωσε να ατονήσει για λίγο, να είστε σίγουροι ότι θα ξεχαστεί όπως ξεχάστηκαν και τόσα άλλα. Και τότε οι νικητές θα υποχρεωθούν να αμυνθούν. Και αυτό γιατί ο κόσμος δεν ενημερώθηκε.

Continue reading