ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! 350 χιλιάδες ευρώ το στρέμμα το χωράφι του παρκινγκ στην Κάζα Ρομάνα

Αυτά που παθαίνουμε για το παρκινγκ της ΚάζαΡομάνα και την απαίτηση των ιδιοκτητών δεν το χωρά ο νους του ανθρώπου!

Έστησαν την δουλειά με αριστοτεχνικό τρόπο και οδηγήθηκε ο Δήμος μας να πάρει το χωράφι για να το κάνει παρκινγκ. Ήταν 18 στρέμματα μέσα στην αρχαιολογική ζώνη απόλυτης προστασίας.

Πήγαν λοιπόν στα δικαστήρια και η απόφαση που έβγαλε ο δικαστής και μάλλον συμφωνούσαν και τα δύο μέρη ήταν όχι για ένα χωράφι που δεν κτίζεται αλλά για ένα χωράφι που έβγαζε χρυσό!

350 χιλιάδες ευρώ το στρέμμα! Όταν τα οικόπεδα στους οικισμούς δεν πιάνουν παραπάνω από 80 χιλιάδες το στρέμμα και τα οικόπεδα στην πόλη γύρω στα 120 χιλιάδες!

Τελικά κατέληξαν στο Εφετείο και η τιμή πήγα στις 100 χιλιάδες. Εντάξει δεν είχε χρυσό. Αυτό που βρέθηκε ήταν ασήμι!

Και η κατάληξη ήταν να περιφράξουν οι ιδιοκτήτες το χωράφι τους γιατί έμαθαν ότι ο Νικηταράς δεν χαμπαριάζει και δεν πρόκειται να αναμειχθεί σε μια υπόθεση που βρωμά!

Έβαλαν και μια πινακίδα στα κάγκελα που μας ενημερώνει ότι είναι ιδιωτικός ο χώρος και απαγορεύεται η είσοδος!!.

Εμείς θα επιμένουμε να μάθουμε πόσο ΕΝΦΙΑ πληρώνουν για τα χωράφι που με την βούλα των Δικαστών αξίζει 1.800.000 ευρώ. Ελπίζουμε να ακούει κάποιος υπεύθυνος.   

Κως. Τα μονοπώλια είναι κίνδυνος εξάρτησης ολόκληρης νησιωτικής κοινωνίας

Μας πληροφορούν ότι μια μοναδική εταιρεία, πάσης φύσεως κατασκευών και εμπορίου, κυριαρχεί στην Κω στις Δημόσιες και Δημοτικές δημοπρασίες έργων και πώλησης υλικών.

Μια εταιρεία που αναλαμβάνει οικοδομές και ασφαλτικά μέχρι και προμήθειες στολών υπαλλήλων και γάλατα!

Δεν είμαστε εναντίον της εταιρείας, ούτε πιστεύουμε ότι δεν ακολουθείτε το γράμμα του νόμου και της τάξης σε όλες της δημοπρασίες.

Εκείνο που μας φοβίζει είναι ότι ειδικά στα νησιά, και μάλιστα μέχρι και του μεγέθους της Κω, η επικράτηση μιας μόνο κατασκευαστικής εταιρείας κάθε είδους κατασκευών και προμηθειών κάποια στιγμή θα αποβεί σε βάρος ολόκληρης της κοινωνίας, γιατί είναι γνωστό ότι τα μονοπώλια σε μικρές κοινωνίες δεν ελέγχουν μόνο το χρήμα, αλλά και την εργασία και την εξέλιξη.

Χαιρόμαστε γιατί η Δημοτική Αρχή έχει ξεκινήσει την μεγάλη προσπάθεια κατασκευής τουλάχιστον των έργων οδοποιίας με αυτεπιστασία. Χαιρόμαστε γιατί προς αυτή την κατεύθυνση ήδη έχουν παραγγελθεί και έρχονται τα κατάλληλα μηχανήματα.

Πέρα από το ότι η κατάσταση των δρόμων μας από την εγκατάλειψη τους την περίοδο Κυρίτση είναι κακή και άρα απαιτούνται πολλά έργα οδοποιίας, ο Δήμος μας αποκτά τις δυνάμεις από μόνος του να κάνει τις παρεμβάσεις και τα έργα με λιγότερο κόστος και γρήγορα.

Ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του αφού εντόπισαν το θέμα της μονοπωλιακής κατάστασης, θα πρέπει να συνεχίσουν με διαφάνεια και με πλήρη ενημέρωση των πολιτών και ιδίως των επιχειρηματιών μας ώστε να διευρυνθεί η γκάμα των προμηθευτών και των εργολάβων και ιδίως των μικρών κατασκευαστικών έργων.

Δημοτικά λεωφορεία Κω. Ένα φαινόμενο που απαιτεί μελέτη

Το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Ο μεν Καίσερλης δεν δέχθηκε να οδηγηθούν στον εισαγγελέα πολιτικοί αντίπαλοι του, ο δε Κυρίτσης τους έστειλε στα Δικαστήρια, ταλαιπώρησε και εξέθεσε, τον Καίσερλη τον Μαραγκό και δέκα ακόμα πολίτες μέχρι που αθωώθηκαν.

Continue reading

Είναι να ντρεπόμαστε. Εντάχθηκε στις επενδύσεις η κατασκευή Μαρίνας του Δήμου Λευκάδας

Η Κως χρειάζεται ανανέωση. Δεν γίνεται να μένει με ξενοδοχεία και παραλίες. Χρειάζεται τώρα, άμεσα την νέα Μαρίνα και τον μόλο των κρουαζιεροπλοίων που θα αλλάξουν το θαλάσσιο μέτωπο της.

Continue reading