5 μεγάλοι επιχειρηματίες, οι κ.κ. Αλαφούζος, Βαρδινογιάννης, Κυριακού, Μαρινάκης και Σαββίδης ελέγχουν απόλυτα τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης και άρα επηρεάζουν άμεσα την κοινή γνώμη!
Από την άλλη και σύμφωνα με το Σύνταγμα υπάρχει το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, το γνωστό ως ΕΣΡ, που πρωταρχικό καθήκον έχει την εξασφάλιση της ελευθερίας και της πολυφωνίας!
Μάλιστα μεταξύ των άλλων υποχρεώσεων του ΕΣΡ είναι και η προαγωγή της ποιότητας των ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων!
Υπάρχει και η δημόσια τηλεόραση και το δημόσιο ραδιόφωνο! Σε αυτά όπως αντιλαμβανόμαστε ιδιοκτήτης είναι η εκάστοτε κυβέρνηση…
6 παίκτες και ένας διαιτητής σε ένα στημένο παιχνίδι! Σε ένα παιχνίδι που κερδισμένος ή χαμένος δεν θα είναι ο παίκτης ή ο διαιτητής αλλά ο λαός. Η ελευθερία, η πολυφωνία, ή ενημέρωση, ο πολιτισμός και φυσικά η διασκέδαση.
Η ΕΡΤ ξέρουμε όλοι μας ότι θα υποστηρίξει τα συμφέροντα της εκάστοτε Κυβέρνησης. Το ξέρουμε και κρίνουμε αναλόγως, αλλά δεν πρέπει να μας πειράζει αφού έχει εκλεγεί από τον λαό.
Τα συμφέροντα όμως των άλλων 5 παικτών δεν τα γνωρίζουμε. Νομίζουμε ότι στηρίζουν την κυβέρνηση ή ότι είναι αντίθετοι με την κυβέρνηση ή ότι κρίνουν την κυβέρνηση! Μην απατάσθε! Τα συμφέροντα τους προστατεύουν ή επιδιώκουν! Αλλά αυτό δεν το γνωρίζουμε γιατί δεν έχουμε την δυνατότητα να κρίνουμε την είδηση. Την ειλικρινή ή την κεκαλυμμένη.
Από εκεί και πέρα υπάρχει και η τηλεθέαση. Την τηλεθέαση για να ισχυροποιήσουν τα συμφέροντα τους. Και αυτό γίνεται με ότι κακό βλέπουμε στην τηλεόραση. Γιατί αυτό δυστυχώς περνά!
Το ΕΣΡ δεν το λαμβάνουμε υπόψη. Είναι δυστυχώς ο κυβερνητικό διαιτητής που θεωρεί ότι παίκτης είναι η κυβέρνηση που πρέπει να κερδίσει και όχι ο λαός που τελικά κατρακυλά σε μια χαμηλού επιπέδου κουλτούρα.




