Μας πουλάνε τζάμπα ελπίδες και κερδίζουν χρόνο και χρήμα

Αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα με την Κυβέρνηση Μητσοτάκη και τους υπουργούς της είναι προϊόν επιστημονικής φαντασίας.

Ακόμα και ο πιο νοσηρός νους δεν θα είχε σκεφτεί να πουλήσει ελπίδα σε ανθρώπους που έχουν να δουν φράγκο ενάμιση χρόνο και να ανοίξουν τις πόρτες των μαγαζιών τους δεκάδες μήνες.

Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπήρξε το ελληνικό φαινόμενο της διαστροφής της πραγματικότητας. Του κινδύνου της πανδημίας που δεν σταμάτησε. Των αναγκαίων μέτρων που κάθε κυβέρνηση θα έπρεπε να πάριε για να μην επανέλθει ο ιός χειρότερος.

Και στην Ελλάδα ο πρωθυπουργός και ο υπουργός του, του τουρισμού μας είπαν να ανοίξουμε από τις 15 Μαΐου!

Γιατί μας το είπαν; Η αγορά της ελπίδας είναι το φθηνότερο και το καλύτερο προϊόν για τους ανθρώπους. Και μάλιστα αυτός που την πουλά κερδίζει! Κερδίζει πολιτικό χρόνο.

Και το σπουδαιότερο κερδίζει χρήμα. Τους έβαλε να ανοίξουν τα μαγαζιά τους. Να σταματήσει την επιδότηση. Να σταματήσει η αναστολή, να σταματήσουν και τα ενοίκια!

Κερδίζει χρόνο και χρήμα από αυτούς στους οποίους πούλησε τζάμπα ελπίδα!! 

Η ζωή τραβά την ανηφόρα με αυξήσεις παντού και ενοίκιο στα ίδια μας τα σπίτια

Εάν κάποιος μελετήσει ποιοί πήραν τις επιδοτήσεις και τα τζάμπα λεφτά εξ αιτίας του κορονοϊού. Εάν κάποιος αθροίσει τα εκατομμύρια των απευθείας αναθέσεων και το κόλπα επιμόρφωσης όπως των δικηγόρων τότε θα καταλάβει γιατί η χώρα μας έχει φτάσει στα 400 δις τον δανεισμό και γιατί αρχίζουν να έρχονται σε όλους μας, και σε αυτούς που δεν πήραν και σε αυτούς που ζουν με το 500αρι, οι αυξήσεις και οι φόροι κατακέφαλα!

Οι αντικειμενικές αξίες των ακινήτων στην Κω αυξάνονται κατά 108%!!! Ούτε δέκα, ούτε είκοσι. Εκατόν οκτώ τοις εκατό!

Ο ΕΝΦΙΑ διπλασιάζεται, οι φόροι ακίνητης περιουσίας στις αγορές και μεταβιβάσεις, τα τέλη των Δήμων ανεβαίνουν.

Και δεν φτάνουν μόνο αυτά αλλά ξεκίνησαν και οι αυξήσεις στα καταναλωτικά αγαθά των σούπερ μάρκετ.  Ξαφνικά έφτασαν το 13% στα είδη πρώτης ανάγκης.

Το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών καταγγέλλει τις αυξήσεις μέχρι και 12%

Και το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) μας πληροφορεί για καμουφλαρισμένες αυξήσεις με μειώσεις του όγκου των προϊόντων και ίδιες τιμές!

Ακόμα και οι Δικηγορικοί Σύλλογοι ξεσηκώθηκαν και ζητούν την αναστολή των πλειστηριασμών της πρώτης κατοικίας που με τον πτωχευτικό κώδικα της κυβέρνησης μετατρέπει σε ενοικιαστές τους ιδιοκτήτες των κατοικιών!

Και μας δουλεύουν και από πάνω.

Διπλασιάζουν τις αντικειμενικές αξίες και άρα διπλασιάζουν τον ΕΝΦΙΑ και μας λένε ότι γίνονται κάποιες μικρές αλλαγές με σκοπό την διόρθωση των λαθών του παρελθόντος!!!

Η Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά κανάλια μας θεωρούν άτομα με πνευματική αναπηρία… 

Υφυπουργός τουρισμού κ. Ζαχαράκη. Χάθηκε και ο Ιούνιος και ακόμα μας δουλεύει

Προχθές μας είπε μεταξύ των πολλών και ότι “το στοίχημα για φέτος μεταφράζεται στην επίτευξη δυναμικής ανάκαμψης του ελληνικού τουρισμού σε σχέση με πέρυσι, όταν το 2020 το στοίχημα ήταν να κρατηθεί όρθιος μπροστά στην πανδημία. Στοιχεία όπως η εμφάνιση της χώρας μας στις πρώτες θέσεις ενδιαφέροντος από επισκέπτες διεθνώς καθώς η αύξηση των απευθείας πτήσεων προς την Ελλάδα μας, ελπίζουμε να μεταφραστούν σύντομα σε μεγάλη αύξηση κρατήσεων!!”

Ο Ιούνιος είναι χαμένος. Τα ξενοδοχεία μας ανοιγοκλείνουν λες και είναι ασανσέρ και η κυρία Ζαχαράκη, η κατά τα άλλα συμπαθής αυτή κυρία, νομίζει ότι απευθύνεται σε άσχετους.

Περπατάς στους δρόμους και δεν βλέπεις πελάτη στα εστιατόρια μας. Τα καραβάκια μας με τις εκδρομές τους είναι στα λιμάνια. Οι τούρκοι πελάτες μας από απέναντι είναι άγνωστο πότε θα έρθουν. Οι υπάλληλοι ζουν με το 500ρικο και οι ξενοδόχοι τα έχουν χαμένα και η κυρία ελπίζει ότι σύντομα θα έχουμε δυναμική ανάκαμψη!

Και αυτά συμβαίνουν τώρα, σήμερα, στα μισά του καλοκαιριού του 2021. Φανταστείτε τι θα γίνει του χρόνου και τα επόμενα χρόνια, όταν θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω τα δανεικά των 400 δις .

Ήδη η κ. Ζαχαράκη ετοιμάζεται να ξεπουλήσει σε μανατζμεντ τους Οργανισμούς Διαχείρισης και Προώθησης Τουρισμού! Στην ίδρυση ξενόγλωσσων τουριστικών σχολών. 

Κυβέρνηση και αντιπολίτευση στο ίδιο τσουβάλι για την απλή αναλογική στους Δήμους

Η κυβέρνηση αποκαθιστά με το σχέδιο νόμου που ψηφίστηκε προχθές στην Βουλή το πλειοψηφικό σύστημα εκλογών στους Δήμου. Η απλή αναλογική που πρότεινε ο Σκουρλέτης και ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον παρελθόν.

Μια απλή αναλογική που παρεξηγήθηκε, εφαρμόστηκε χωρίς να αλλάξει το δημαρχοκεντρικό σύστημα εξουσίας  που οδήγησε τους περισσότερους Δήμους όπως και τον δικό μας στην ακυβερνησία.

Η κυβέρνηση ορθά λοιπόν αποκαθιστά την τάξη της εξουσίας του Δημάρχου με την ισχύ του και στο δημοτικό συμβούλιο.

Στην συζήτηση ο εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ κ Ραγκούσης  υπογραμμίζει ότι με το νομοσχέδιο αφαιρείται με το πλειοψηφικό σύστημα η δύναμη, ο λόγος και η εξουσία από την πλειοψηφία του εκλογικού σώματος και παραβλέπει ότι την εξουσία την έχει μόνο ο Δήμαρχος σύμφωνα με το ισχύον σύστημα διακυβέρνησης των Δήμων.

Ο δε συμπατριώτης μας Κώστας Σκανδαλίδης εκ μέρους του ΚΙΝΑΛ αναφέρει ότι το 43% με το οποίο θα εκλέγεται ο Δήμαρχος από την πρώτη Κυριακή δεν του παρέχει δημοκρατική νομιμοποίηση, όπως αν ήταν το 50+1, όταν όλο το σύστημα διοίκησης των Δήμων στηρίζεται με νόμους του παρελθόντος στην εξουσία του Δημάρχου. Φυσικά και αναφέρει την αναγκαιότητα μεταβίβασης αρμοδιοτήτων στα συλλογικά όργανα, αλλά αυτή η πρόταση συνδέεται με το σύνολο της φιλοσοφίας του συστήματος διακυβέρνησης των Δήμων.

Ο Δήμαρχος είναι ο προϊστάμενος όλων των υπαλλήλων. Ο Δήμαρχος επιλέγει τους αντιδημάρχους και τους εκχωρεί αρμοδιότητες του. Άρα ο Δήμαρχος καθορίζει και την επιλογή των προέδρων και ο Δήμαρχος είναι υπεύθυνος απέναντι του νόμου.

Φυσικά και η απλή αναλογική είναι το δημοκρατικότερο εκλογικό σύστημα. Αλλά για να εφαρμοστεί θα πρέπει πρώτα να αλλάξουν τα συστήματα εξουσιών και να μεταφερθούν οι αρμοδιότητες και άρα και οι ευθύνες στα συλλογικά όργανα και όχι στον Δήμαρχο.