Λουκέτο ή συγχώνευση. Ένα δίλημμα σε 700 χιλιάδες οικογενειάρχες

Στην Ελλάδα σχεδόν 700 χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις είναι οικογενειακές και απασχολούν μέχρι δέκα εργαζόμενους.

Σε όλους αυτούς τους οικογενειάρχες η κυβέρνηση με το σχέδιο νόμου που ετοιμάζει βάζει ένα πολύ σοβαρό δίλημμα. Να συγχωνευτούν εάν θέλουν να επιβιώσουν.

Το Υπουργείο Οικονομικών προβλέπει κίνητρα που σχετίζονται με δανειοδοτήσεις αλλά και μείωση φόρου στα εταιρικά σχήματα μέχρι 30%! Σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και στους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως γιατρούς λογιστές, δικηγόρους, μηχανικούς που θα συγχωνευτούν και θα συστήσουν εταιρεία.

Η κυβέρνηση πιστεύει ότι με τα εταιρικά σχήματα θα περιοριστεί η φοροδιαφυγή. ιδίως του ΦΠΑ, που σήμερα ξεπερνά τα 6 δις ευρώ και φυσικά έχει ως πρόσχημα την επιβίωση των σημερινών μικρών επιχειρήσεων μπροστά στον σκληρό ανταγωνισμό και την λαίλαπα των πολυεθνικών.

Στην Ελλάδα, ενός ανύπαρκτου κρατικού προστατευτικού μηχανισμού, όπου τα μονοπώλια και οι πολυεθνικές ανθίζουν και ευεργετούνται, καλούνται οι οικογενειάρχες επιχειρηματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες να συνεργαστούν για να μην γίνουν δήθεν θύματα τις εξέλιξης των ισχυρών.

Και φυσικά μαζί με τα λουκέτα θα εξαφανιστεί μια και καλή η ομορφιά της γειτονιάς και της ανθρωπιάς και θα επικρατήσει η σιωπή και η ανωνυμία.

Βασιλικός γάμος: 1965. Δεν σε θέλει ο λαός παρ΄την μάνα σου και μπρος

Χθες στην Μητρόπολη Αθηνών έγινε ο γάμος του γιού του έκπτωτου βασιλιά Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ Φίλιππου με την πρέπουσα βασιλική μεγαλοπρέπεια αν και οι κορώνες τους βρίσκονται στα αζήτητα.

Όταν έφευγαν από το Τατόι, το βασιλικό αγρόκτημα, οι δεκάδες νταλίκες γεμάτες με την αμύθητη περιουσία της βασιλικής οικογένειας, κλέβοντας στην ουσία την περιουσία και την ιστορία του ελληνικού λαού, κανένας δεν φαντάζονταν ότι θα είχαν το θράσος να ξαναγυρίσουν σε έναν τόπο που τον κατέστρεψαν και να δείξουν σε ένα λαό που τον εξευτέλισαν, την ανθρώπινη μικρότητα τους, την χλιδή από τα χρυσά κουτάλια που πήραν μαζί τους όταν έφυγαν.

Και ο λαός, αντί για μια ακόμα φορά να τους γιουχάρει, έκλεισε το βιβλίο της ιστορίας και τις σελίδες της προδοσίας και των δακρύων του, όντας ευκολόπιστος και μεγαλόψυχος κι’ ας του έκλεψαν δεκάδες φορές την εθνική τιμή και την δημοκρατική του αξιοπρέπεια.

Και όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε. Κάποιοι θα πρέπει να θυμίζουν τις εποχές που οι βασιλιάδες, αυτοί που ήταν στον γάμο, εξευτέλιζαν τους δημοκρατικά εκλεγμένους πρωθυπουργούς, τους αείμνηστους Καραμανλή και Παπανδρέου.

Και πρέπει κάποιοι να θυμίζουν τα γεγονότα της προδοσίας και των βασιλικών πραξικοπημάτων γιατί τα βασιλικά σταγονίδια υπάρχουν, δρουν και περιμένουν. Και ας μην νομίζουμε ότι η κατάλυση της δημοκρατίας και των ελευθεριών του λαού μας γίνεται μόνο με την επαναφορά της βασιλείας. 

Όταν γίνονται βασιλικές φιέστες, ή όταν στήνονται αγάλματα και πλάκες σε προδότες των εντολών του λαού τότε υπάρχει πρόβλημα. Τότε η δημοκρατία μας που θεμελιώθηκε στο Πολυτεχνείο και εδραιώθηκε με το αίμα της Κύπρου και με την αποπομπή του βασιλιά, τότε ο λαός δεν κινδυνεύει απλά, αλλά ήδη έχει μπει στο περιθώριο, τον αγνοούν οι διορισμένοι του νοσοκομείου.       

Εισαγωγικές στα ΑΕΙ. Ο κ. Μητσοτάκης χαίρεται γιατί οδήγησε 40.000 στη λαιμητόμο

Για πρώτη φορά φέτος 40 χιλιάδες νέα παιδιά δεν εισήχθηκαν στις πανεπιστημιακές σχολές αφού η κυβέρνηση έβαλε πλαφόν και καθόρισε βάση στις εισαγωγικές εξετάσεις. Λες και αυτό το εξεταστικό σύστημα είναι το άριστο, ή ότι ο βαθμός καθορίζει την τύχη και την πρόοδο ενός ανθρώπου τα επόμενα χρόνια.

Τα περισσότερα από αυτά τα έστειλε στα ιδιωτικά κολλέγια αφού ο στόχος είναι η ενίσχυση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Με το βάρος να το επωμίζονται οι γονείς που ήδη δεινοπαθούν από την ακρίβεια και τις βαριές φορολογικές υποχρεώσεις..

Κάποια παιδιά που δεν άντεξαν οδηγήθηκαν υποχρεωτικά στα δημόσια ΙΕΚ.

12 χιλιάδες σε σύγκριση με πέρυσι που ήταν 6 χιλιάδες. Είναι η παρίες της κοινωνίας μας. Είναι αυτοί που θα σκουπίζουν τα παπούτσια των πλουσίων.

Τους μέτρησε η κυβέρνηση του Μητσοτάκη, Όχι στο μυαλό, αλλά στην τσέπη και τους έστειλε στην εργατιά.

Και φυσικά χαίρεται ο κ. Πρωθυπουργός για το κατόρθωμα του και μάλιστα φανερώνει την χαρά του με αυτά που λέει στο σημείωμα που δημοσίευσε:

 «Διπλάσιος, εφέτος, σε σύγκριση με το 2020, ο αριθμός των νέων 18 έως 20 ετών, που επέλεξαν να εγγραφούν στα δημόσια ΙΕΚ. Οι απόφοιτοι Λυκείου αντιλαμβάνονται, πλέον, τη σημασία της επαγγελματικής κατάρτισης και εμπιστεύονται τις σύγχρονες ειδικότητες των δημόσιων Ινστιτούτων: από σχεδιαστές ιστοσελίδων και τεχνικούς ανανεώσιμων πηγών ενέργειας μέχρι εξειδικευμένους διασώστες. Αποκτούν, έτσι, γνώσεις που οδηγούν σε σίγουρα επαγγέλματα. Και δικαιώνουν την επιλογή της Πολιτείας να ενισχύσει την επαγγελματική εκπαίδευση που απαιτεί η εποχή μας. Η νεολαία μας παίρνει την υπόθεση του μέλλοντος στα χέρια της. Μπράβο της!»

Δυστυχώς σε αυτή την χώρα, με αυτούς που κυβερνούν, οι μοίρα των ανθρώπων καθορίζεται από την ώρα που θα γεννηθούν! Η δήθεν πολιτεία της ισότητας και της δικαιοσύνης ζυγίζει τις αξίες με την ζυγαριά του χρήματος και του πλούτου. Οι δυνατότητες και οι ευκαιρίες μάθησης, για να υπάρχει δίκαιη αξιολόγηση δεν είναι υποχρέωση της πολιτείας, αλλά ανήκει στους έχοντες και κατέχοντες   

Απίστευτο! Ήλθε στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Β. Μακεδονίας και τον εξαφάνισαν

Ο πρόεδρος της “γειτονικής χώρας” βρίσκεται στην Ελλάδα! Αυτή ήταν η ανακοίνωση που είπαν στα κρυφά τα κυβερνητική μέσα ενημέρωσης!

 

Σχεδόν κανένας έλληνας δεν πήρε είδηση ότι ήταν στην Ελλάδα ο πρόεδρος της Βόρειας Μακεδονίας κ. Πενταρόφρκι!

 

Όλοι τους έκρυψαν το γεγονός της επίσημης επίσκεψης του προέδρου της Β. Μακεδονίας. Και ο πρόεδρος της “γειτονικής” χώρας έγινε ανέκδοτο!

 

Μάλιστα στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη που ο πρόεδρος κατέθεσε στεφάνι τον συνόδευε ένας υφυπουργός!!!

 

Μέχρι που ο ίδιος ο πρόεδρος κ. Πενταρόφσκι σε δήλωση του ευχαρίστησε τον κ. Μητσοτάκη για την υποστήριξη της χώρας μας στο αίτημα της ένταξης της Β. Μακεδονίας στην Ε.Ε.!

 

Και τότε, ώ του θαύματος, βγήκαν οι στολές των μακεδονομάχων και ο κ. Μητσοτάκης δήλωσε στο Twitter μαζί με μια φωτογραφία:

 

 «Σε συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας @SPendarovski συμφωνήσαμε στην ανάγκη διεύρυνσης της διμερούς μας συνεργασίας, με έμφαση στους τομείς της οικονομίας, των επενδύσεων, της ενέργειας και της συνδεσιμότητας. https://primeminister.gr/2021/10/05/27631