Που πας φτωχέ μου δάσκαλε χωρίς αξιολόγηση

Tο αμερικανικό fund CVC Capital Partners, θα είναι ο μοναδικός μεγαλοεπενδυτής στη Αύξηση του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΔΕΗ καθώς δεν εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από άλλον ιδιώτη επενδυτή κι έτσι θα γίνει ο μεγαλύτερος ιδιώτης μέτοχος της ΔΕΗ.

Υπενθυμίζεται ότι το CVC Capital αποτελεί τον μεγαλύτερο ξένο επενδυτή στην Ελλάδα καθώς έχει αγοράσει πάρα πολλές εταιρείες στο χώρο της ιδιωτικής υγείας, την Εθνική Ασφαλιστική κοψοχρονιάς από την Εθνική Τράπεζα αλλά και τη Vivartia του κλάδου τροφίμων.

Ε, λοιπόν σε αυτό το fund στην Αγγλία όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι της “ριζοσπαστικής πρωτοβουλίας” της Εθνικής Ασφαλιστικής διορίστηκε η κόρη του πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη Σοφία με το ερώτημα εάν είναι ηθικό!!! Λες και υπάρχει αξιολόγηση στην ηθική!

Της Εθνικής Ασφαλιστικής που ξεπουλήθηκε κοψοχρονιάς….

Και για να μαθαίνεται περισσότερα για την αξιολόγηση σας λέμε ότι πριν από αυτή την πρόσληψη η κ. Σοφία είχε διοριστεί στην Goldman Sachs!

Οι Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκείνος που αναλαμβάνει τρόπον τινά να χτίζει τα βιογραφικά των πολιτικών γόνων της χώρας, είναι ο επικεφαλής της Goldman Sachs στη Νότια Ευρώπη Χάρης Ηλιάδης. Ο Ηλιάδης είναι πρόσωπο ιδιαίτερα οικείο στον πρωθυπουργού, και όπως φαίνεται από τότε που η ΝΔ ανέλαβε στην εξουσία, παίρνει όλες τις επενδυτικές δουλειές της κυβέρνησης για λογαριασμό της Goldman. Ο Ηλιάδης, εκτός των άλλων, ήταν και σύμβουλος της κυβέρνησης, της Εθνικής Τράπεζας στην πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής, των περισσότερων τιτλοποιήσεων κόκκινων δανείων, της ΑΜΚ της Πειραιώς, της ΑΜΚ της Alpha Bank, της ΔΕΗ στην πώληση του ΔΕΔΔΗΕ, της ΑΜΚ της ΔΕΗ.

Ναι ρε!! Εμείς θα σας αξιολογήσουμε! Ρεμάλια, έ ρεμάλια καθηγητάδες…

Οι νταϊδες, η προπαγάνδα, ο φανατισμός και οι εξοπλισμοί

Οι ειδήσεις στα κυβερνητικά κανάλια ξεκινούν με αυτά που είπαν ο Μπακτσελί και ο Ερντογάν! Η γαλάζια τους πατρίδα! Μετά συνεχίζουν οι βουλευτές του κ. Μητσοτάκη ειδικοί στις διεθνείς σχίσεις και έρχονται μετέπειτα και όσοι έχουν σχέσεις με τους εξοπλισμούς!

Η Τουρκία είναι έτοιμη να ξεκινήσει πόλεμο με την Ελλάδα και η Ελλάδα είναι έτοιμη να προασπίσει τα κυριαρχικά δικαιώματα της! Γινόμαστε στα κανάλια ήρωες!!

Να τα αεροπλάνα, να τα πλοία, να τα υποβρύχια που τα ψάχνουν οι Τούρκοι και δεν τα βρίσκουν!

Μας έχουν φλομώσει με εθνική υπερηφάνεια! Η Γαλλία είναι δίπλα μας! Η Ιορδανία, η Αίγυπτος, τα Εμιράτα κάνουν ασκήσεις μαζί μας και καμαρώνουν για την ετοιμότητα μας και τα επιτεύγματα μας! Άσε το Ισραήλ που καραδοκεί δίπλα μας…

Και στο τέλος κανένας δεν μας λέει τι γίνεται στη Μεσόγειο. Κανένας δεν μας λέει  ποιός είναι ο εχθρός και ποιός θα επιτεθεί πρώτος!

Και δώστου οι εξοπλισμοί και δώστου οι κοκορομαχίες! Οι έλληνες λένε ότι δεν σκοπεύουν να καταλάβουν την Μικρά Ασία και μάλιστα ξεχάσαμε και την αλύτρωτη Κωνσταντινούπολη με τα τηγανητά μπαρμπούνια που περιμένουν!

Οι Τούρκοι ποτέ δεν είπαν ότι θέλουν να καταλάβουν τα νησιά μας! Ούτε καν το Καστελόριζο!

Οι Κύπριοι σιγά που νοιάζονται για την Βόρεια Κύπρο. Άσε που ξεχάσαμε όλοι το ενιαίο αμυντικό δόγμα!

Και τελικά έμειναν τα πετρέλαια!  Για τα πετρέλαια τσακωνόμαστε και εξοπλιζόμαστε και κοντρεστέρνουμε σαν τα παιδάκια όταν ξέρουμε ότι θα έρθει ο πατερούλης και θα μας μαλώσει γιατί δεν φάγαμε το γλειφιτζούρι….. 

Και φυσικά ο λαός τα χάβει… Το ΣΚΑΪ και όλα τα άλλα κανάλια πολεμούν την φούσκα του πολέμου για την δέκατη γενιά των πλοίων και των αεροπλάνων….  

Γερμανία: Τα δικά μας δικά μας και τα δικά σας δικά μας

Το Ταμείο Ανάκαμψης έχει για την Ελλάδα κοντά στα 32 δις ευρώ χρήματα που προέρχονται από την Ε.Ε. με το μεγαλύτερο ποσοστό ως δάνειο!

Είναι αυτό που σε μεγάλο ποσοστό θα δοθεί για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες στα πλαίσια της πράσινης ανάπτυξης με την μείωση των ορυκτών καυσίμων.  Δηλαδή θα το πάρουν 5-6 μεγάλες εταιρείες παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Μεταξύ των άλλων έργων που έχουν προγραμματισθεί για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης από την κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι και τα 8 νέα νοσοκομεία που θα γίνουν με την σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα αλλά και το εξής καταπληκτικό.

Δίνουν στην ΦΡΑΠΟΡΤ, δηλαδή την γερμανική εταιρία που πήρε τα αεροδρόμια μας με την υποχρέωση να επενδύσει 400 εκατομμύρια για την αναβάθμιση τους, εκ των οπο΄πιων τα περισσότερα ήταν δάνεια από τις τράπεζες που σώσαμε εμείς με τα δικά μας χρήματα, άλλα 132 εκατομμύρια από το Ταμείο Ανάκαμψης για την κατασκευή έργων!

Και επειδή θα μας κακοφαίνονταν αυτή η χειρονομία, τα έργα τα ονόμασαν έργα για την ασφάλεια των πτήσεων σύμφωνα με τις νέες οδηγίες της Ε.Ε.!!!

Πήραν τα αεροδρόμια, τους δανείσαμε για να τα φτιάξουν και από πάνω τους δίνουμε και μπόνους 132 εκατομμύρια! Και όλα αυτά γιατί κάποιοι στις κυβερνήσεις πτώχευσαν τις δημόσιες υπηρεσίες  και επιχειρήσεις, όπως την Ολυμπιακή και την ΥΠΑ, και μαζί με αυτές πτώχευσαν και όλους εμάς.

Και η πλάκα είναι ότι έρχονται τώρα να μας σώσουν…

Υπουργός Υγείας και νοσοκομείο Κω. Τόφερε από δω, τόφερε από κει και έδεσε το γλυκό

Για το νοσοκομείο μας δεν έχουμε να πούμε πολλά. Την κατάσταση του την γνωρίζουν μέχρι και οι πέτρες. Στην Αθήνα οι γιατροί τρίβουν τα χέρια τους για την αύξηση της πελατείας!

Μέχρι και ο κ. Βουκουβαλίδης σε μια χθεσινή του συνέντευξη το περιποιείται καταλλήλως!

Αλλά για τον νέο Υπουργό Υγείας τον κ. Πλεύρη έπρεπε να βράσει το σιρόπι περισσότερο και να μπει και λεμονόντουζο για να δέσει!

Σας παραθέτουμε με ακρίβεια τι έλεγε στο παρελθόν για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες όταν ήταν πρωτοκλασάτο στέλεχος στο ΛΑΟΣ του κ. Καρατζαφέρη μαζί με τον Άδωνη και τον Βορίδη.

«Όταν είσαι εδώ δεν θα υπάρχουν κοινωνικές παροχές, δεν θα μπορείς να φας, να πιεις, δεν θα μπορείς να πας στο νοσοκομείο. Η κόλαση πρέπει να φαντάζει παράδεισος σε αυτό που θα ζουν εδώ».

Αυτός αγαπητοί μας φίλοι είναι ο νέος Υπουργός Υγείας! Ο Υπουργός του πολυτιμότερου αγαθού του ανθρώπου, της υγείας!

Αυτός είναι ο υπουργός Υγείας της κυβέρνησης Μητσοτάκη που υποτίθεται ότι θα σέβεται τις διδαχές του Ιπποκράτη και θα έχει προμετωπίδα τον ανθρωπισμό!

Και μην μας πείτε ότι μετά από τόσα χρόνια έχει αλλάξει γιατί θα σας πούμε αυτό που μας λένε οι παππούδες μας.

«Ο λύκος κι αν εγέρασε κι άσπρισε το μαλλί του, μήτε τη γνώμην άλλαξε μήτε την κεφαλήν του!»