Η απαξίωση του ιατρικού λειτουργήματος με τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης

 Εάν κάποιος επαγγελματικός χώρος έχει την ανάγκη της υψηλής ποιότητας στην λειτουργία και του ιδιαίτερου σεβασμού από τους πάντες είναι ο χώρος των ιατρείων και των νοσοκομείων, όπως και της δικαιοσύνης.

 

Στα νοσοκομεία που πραγματικά παίζεται από μια κλωστή η ανθρώπινη ζωή. Εκεί που η αξιοπρέπεια, η ηρεμία, ο σεβασμός, η ταπεινότητα, η εντιμότητα και η ισονομία κρίνονται κυρίως από τους ασθενείς και τους οικείους τους.

 

Έπρεπε να έρθει ο κορονοϊός, όχι για να επιβεβαιωθεί η άσχημη κατάσταση του συστήματος υγείας, αλλά για να επιδεινωθεί σε ακραία σημεία.

 

Ένας ξένος που θα επισκεφθεί ένα νοσοκομείο, αμέσως θα αντιληφθεί ότι έχει χαθεί από τον κόσμο ο σεβασμός προς τους υπηρέτες της υγείας. Οι συμπεριφορές και οι απαιτήσεις όχι τόσο των ασθενών αλλά των οικείων είναι σχεδόν πεζοδρομιακές. Η εμπιστοσύνη της ιατρικής γνωμάτευσης και της εν γένει περίθαλψης μηδαμινή. Η τάξη προσομοιάζει με τα γεμάτα λεωφορεία και τους επιβάτες που σπρώχνουν για να μπουν μέσα.

 

Κάποιοι θα πουν ότι φταίνε οι ίδιοι οι λειτουργοί της υγείας και αυτό είναι άδικο. Αγνοούν ή αποκρύπτουν ότι η απαξίωση προέρχεται από τις κεφαλές.

 

Όταν δεκάδες καθηγητάδες και λοιποί ειδικοί  καθημερινά παρουσιάζονται στα κανάλια και λένε τα ίδια και τα ίδια, μετατρεπόμενοι σε μαϊντανούς και τηλεπερσόνες  της τηλεόρασης τότε είναι βέβαιο ότι το “προϊόν” που πλασάρουν είναι φτηνό! Δυστυχώς το φάρμακο και την υγεία την μετέτρεψαν σε προϊόν. Και αυτό γιατί εξέλειπαν δυστυχώς οι ηγέτες της υγείας που θα επέβαλλαν την τάξη και την ποιότητα στα μέλη της

 

Και όταν η κυβέρνηση, αρκέστηκε στα χειροκροτήματα της κ. Μαρέβας και δεν προστάτεψε τον νοσοκομειακό κόσμο με την ενίσχυση του συστήματος υγείας ώστε να αντιμετωπισθεί ο κορονοϊός, αλλά παράλληλα με πληρότητα να αντιμετωπίζονται και όλα τα άλλα νοσήματα με χιλιάδες ασθενείς που τελικά παραμένουν στο έλεος του θεού. Ε τότε χάνεται η αξιοπρέπεια, η τάξη και ο σεβασμός και ο ναός της υγείας μετατρέπεται σε στάση του λεωφορείου με χιλιάδες επιβάτες και βρισιές και σπρωξιές για το ποιός θα μπει μέσα, αλλά και μέσα στριμωγμένος σαν σαρδέλα.

 

Η ιατρική γνώση που για να την αποκτήσεις απαιτούνται δέκα χρόνια έγιναν ειδικότητα των πολιτικών και του πρωθυπουργού σε μια νύχτα μέσα στα πολιτικά γραφεία.

 

Χάνεται δυστυχώς στην συνείδηση του κόσμου ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη στον γιατρό, εξευτελίζεται το δημόσιο σύστημα υγείας και αυτά δύσκολα θα επανακτηθούν.

Νοβάρτις: Η σκευωρία και το σκάνδαλο

Ναι ρε σεις! Την έστησε την δουλειά ο ΣΥΡΙΖΑ για να κατηγορήσει τους αθώους πολιτικούς! Να εξοντώσει με την σκευωρία που έστησε τους πολιτικούς αντιπάλους του.

 

Και το Σκάνδαλο έγινε ως δια μαγείας Σκευωρία!!

 

Τι και αν οι Αμερικάνοι τους έβαλαν πρόστιμο πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια. Τι και αν οι τιμές των φαρμάκων της Νοβάρτις πετούσαν σαν πουλάκια! Τι και αν δεκάδες ήταν οι λίστες των γιατρών που τα έπαιρναν! Τι και αν υπάρχει εκκρεμής κατηγορία για 200 χιλιάρικα μίζα σε πρώην υπουργό!

 

Ποιό σκάνδαλο μας έλεγαν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έστησαν μάλιστα και επιτροπές στην Βουλή για να το μετατρέψουν σε σκευωρία!

 

Και ξαφνικά, αφού έσβησε η λέξη σκάνδαλο με μέριμνα των καναλιών και έμεινε στον τοίχο κολλημένη η λέξη σκευωρία, έρχεται η εισαγγελέας Πρωτοδικών και με εισήγηση της στο αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο και λέει ότι η Νοβάρτις δωροδοκούσε “πολιτικά και άλλα πρόσωπα”!!!!

 

Φίλοι μας του ΣΥΡΙΖΑ μην χαίρεστε. Φίλοι μας έντιμοι άνθρωποι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μην αγωνιάτε.

 

Όπως όλοι μας είδαμε τις λίστες Λαγκάρντ και Πάναμα. Όπως όλοι μας μάθαμε ποιοι έβγαλαν τα χρήματα έξω. Έτσι και στην Νοβάρτις όλοι μας θα μάθουμε ποιοί τα πήραν.

Εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι νέοι είναι πάντα η ελπίδα και ο φόβος

Οι νέοι του έρωτα και όχι του πόλεμου. Οι νέοι με το γαρύφαλλο στην κάνη του όπλου. Οι νέοι του Τσε και της Τιεν Αν Μεν. Οι νέοι του “ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο” Οι νέοι μπροστά στο τανκ του Πολυτεχνείου.  .

Οι  νέοι είναι οι μόνοι που έχουν την αποκλειστική ικανότητα να βλέπουν με καθαρά μάτια τις εικόνες. Γιατί οι νέοι είναι οι μόνοι που έχουν την αποκλειστική ιδιότητα να είναι ελεύθεροι.

Γι΄ αυτό και οι νέοι θα είναι πάντα η ελπίδα των λαών γιατί δεν φοβούνται να πουν την αλήθεια και θα είναι πάντα ο φόβος των μεγάλων ηλικιών που δεν επιθυμούν να ακούσουν την αλήθεια.

Η 17η Νοεμβρίου είναι γι’ αυτούς του λόγους αποκλειστική γιορτή των νέων. Όλοι οι άλλοι, πλην ελαχίστων, την ημέρα αυτή την φοβούνται.

Εμείς ελπίζουμε.

Χάλκη. Το πράσινο νησί για τους επιδοτούμενους επενδυτές

Μετά την Αστυπάλαια ήρθε και η  Χάλκη να προστεθεί στον ωραίο κόσμο της πράσινης ανάπτυξης την οποία μας επιβάλουν και μας καθορίζουν ως προς την εκμετάλλευση οι μεγάλοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο κ. Μητσοτάκης χθες στην Χάλκη εγκαινίασε την έναρξης του προγράμματος GR-Eco Islands των 1,5 δις ευρώ που μας ήλθαν από το πρόγραμμα ανάπτυξης της Ε.Ε. και για το οποίο τα μισά θα προέρχονται από δάνειο της χώρας μας, δηλαδή από την φορολογία όλων μας.

Εκείνο που δεν μας είπε είναι ότι σε αυτό το πρόγραμμα συμμετέχουν και ιδιώτες συμπράττοντας με το δημόσιο (ΣΔΙΤ) που μέρος των επενδύσεων τους είναι επιδοτήσεις!

Από νωρίς οι μεγάλοι καθορίζουν που θα πάνε τα χρήματα που μας δίνουν. Ακόμα και τα δανεικά. Και παράλληλα καθορίζουν και ποιός θα εκμεταλλευτεί την πράσινη ανάπτυξη!

Αντί να ενισχύσουν και να επιδοτήσουν τους οικογενειάρχες ώστε να μπορούν να εγκαταστήσουν ατομικά ηλιακά ή αιολικά ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη, όπως έκανε η κυβέρνηση του αείμνηστου Καραμανλή με τους ηλιακούς θερμοσίφωνες. Γεγονός που θα ενίσχυσε και τις τοπικές Ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής οικογενειακών συστημάτων ηλιακής ή αιολικής ενέργειας.

Ενισχύουν και επιδοτούν τους μεγάλους επενδυτές που δεν θα πουλούν μόνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μηχανήματα, αλλά θα πουλούν και την ηλεκτρική ενέργεια!

Αυτός είναι ο θαυμαστός κόσμος του πράσινου χρήματος.