Νοβάρτις: Η σκευωρία και το σκάνδαλο
Ναι ρε σεις! Την έστησε την δουλειά ο ΣΥΡΙΖΑ για να κατηγορήσει τους αθώους πολιτικούς! Να εξοντώσει με την σκευωρία που έστησε τους πολιτικούς αντιπάλους του.
Και το Σκάνδαλο έγινε ως δια μαγείας Σκευωρία!!
Τι και αν οι Αμερικάνοι τους έβαλαν πρόστιμο πάνω από 400 εκατομμύρια δολάρια. Τι και αν οι τιμές των φαρμάκων της Νοβάρτις πετούσαν σαν πουλάκια! Τι και αν δεκάδες ήταν οι λίστες των γιατρών που τα έπαιρναν! Τι και αν υπάρχει εκκρεμής κατηγορία για 200 χιλιάρικα μίζα σε πρώην υπουργό!
Ποιό σκάνδαλο μας έλεγαν από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έστησαν μάλιστα και επιτροπές στην Βουλή για να το μετατρέψουν σε σκευωρία!
Και ξαφνικά, αφού έσβησε η λέξη σκάνδαλο με μέριμνα των καναλιών και έμεινε στον τοίχο κολλημένη η λέξη σκευωρία, έρχεται η εισαγγελέας Πρωτοδικών και με εισήγηση της στο αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο και λέει ότι η Νοβάρτις δωροδοκούσε “πολιτικά και άλλα πρόσωπα”!!!!
Φίλοι μας του ΣΥΡΙΖΑ μην χαίρεστε. Φίλοι μας έντιμοι άνθρωποι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μην αγωνιάτε.
Όπως όλοι μας είδαμε τις λίστες Λαγκάρντ και Πάναμα. Όπως όλοι μας μάθαμε ποιοι έβγαλαν τα χρήματα έξω. Έτσι και στην Νοβάρτις όλοι μας θα μάθουμε ποιοί τα πήραν.
Εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι νέοι είναι πάντα η ελπίδα και ο φόβος
Οι νέοι του έρωτα και όχι του πόλεμου. Οι νέοι με το γαρύφαλλο στην κάνη του όπλου. Οι νέοι του Τσε και της Τιεν Αν Μεν. Οι νέοι του “ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο” Οι νέοι μπροστά στο τανκ του Πολυτεχνείου. .
Οι νέοι είναι οι μόνοι που έχουν την αποκλειστική ικανότητα να βλέπουν με καθαρά μάτια τις εικόνες. Γιατί οι νέοι είναι οι μόνοι που έχουν την αποκλειστική ιδιότητα να είναι ελεύθεροι.
Γι΄ αυτό και οι νέοι θα είναι πάντα η ελπίδα των λαών γιατί δεν φοβούνται να πουν την αλήθεια και θα είναι πάντα ο φόβος των μεγάλων ηλικιών που δεν επιθυμούν να ακούσουν την αλήθεια.
Η 17η Νοεμβρίου είναι γι’ αυτούς του λόγους αποκλειστική γιορτή των νέων. Όλοι οι άλλοι, πλην ελαχίστων, την ημέρα αυτή την φοβούνται.
Εμείς ελπίζουμε.
Χάλκη. Το πράσινο νησί για τους επιδοτούμενους επενδυτές
Μετά την Αστυπάλαια ήρθε και η Χάλκη να προστεθεί στον ωραίο κόσμο της πράσινης ανάπτυξης την οποία μας επιβάλουν και μας καθορίζουν ως προς την εκμετάλλευση οι μεγάλοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο κ. Μητσοτάκης χθες στην Χάλκη εγκαινίασε την έναρξης του προγράμματος GR-Eco Islands των 1,5 δις ευρώ που μας ήλθαν από το πρόγραμμα ανάπτυξης της Ε.Ε. και για το οποίο τα μισά θα προέρχονται από δάνειο της χώρας μας, δηλαδή από την φορολογία όλων μας.
Εκείνο που δεν μας είπε είναι ότι σε αυτό το πρόγραμμα συμμετέχουν και ιδιώτες συμπράττοντας με το δημόσιο (ΣΔΙΤ) που μέρος των επενδύσεων τους είναι επιδοτήσεις!
Από νωρίς οι μεγάλοι καθορίζουν που θα πάνε τα χρήματα που μας δίνουν. Ακόμα και τα δανεικά. Και παράλληλα καθορίζουν και ποιός θα εκμεταλλευτεί την πράσινη ανάπτυξη!
Αντί να ενισχύσουν και να επιδοτήσουν τους οικογενειάρχες ώστε να μπορούν να εγκαταστήσουν ατομικά ηλιακά ή αιολικά ηλεκτροπαραγωγά ζεύγη, όπως έκανε η κυβέρνηση του αείμνηστου Καραμανλή με τους ηλιακούς θερμοσίφωνες. Γεγονός που θα ενίσχυσε και τις τοπικές Ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής οικογενειακών συστημάτων ηλιακής ή αιολικής ενέργειας.
Ενισχύουν και επιδοτούν τους μεγάλους επενδυτές που δεν θα πουλούν μόνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μηχανήματα, αλλά θα πουλούν και την ηλεκτρική ενέργεια!
Αυτός είναι ο θαυμαστός κόσμος του πράσινου χρήματος.




