Διαβάσαμε στην εφημερίδα των Συντακτών ένα ωραίο άρθρο του Δημήτρη Ψαρρά και σας μεταφέρουμε το νόημα του.
Είναι γνωστό πλέον σε όλους ότι στην κυβέρνηση και κυρίως στον κ. Μητσοτάκη υπάρχει πρόβλημα που σχετίζεται με την δημοσίευση της μελέτης των καθηγητών κ.κ. Τσιόρδα και Λύτρα.
Σε αυτή την μελέτη που ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2021 καταγράφεται με αριθμούς η ανισότητα στην αντιμετώπιση του κορονοϊού μεταξύ των νοσοκομείων της Αττικής και της Περιφέρειας. Επίσης ξεκαθαρίζει ότι αυτοί που νοσηλεύονται έξω από τις ΜΕΘ παθαίνουν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι μέσα στις ΜΕΘ. Αναφέρει επίσης ότι η πίεση νοσηλείας στις ΜΕΘ άνω των 400 ασθενών αυξάνει τα ποσοστά θανάτων!
Και παρόλο που ο κ. Τσιόρδας είναι στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού αυτά τα συνταρακτικά ευρήματα τα αγνοούσε ο κ. Μητσοτάκης με αποτέλεσμα μόλις τον Οκτώβριο, μέσα στην Βουλή, ανέφερε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν τα διαφορετικά ποσοστά θνησιμότητας και άρα οι νοσούντες με κορονοϊό έχουν την ίδια τύχη και μέσα και έξω από τις ΜΕΘ!. Την ίδια τύχη στην Αττική ή στην Μακεδονία. Την ίδια τύχη όταν οι ασθενείς είναι μέχρι 400 ή και περισσότεροι!
Δεν ενημερώθηκε λοιπόν ο πρωθυπουργός από τον στενό του συνεργάτη και συνέχισε την αντεπιστημονική αλλά και αυταρχική του άποψη “ότι όλα πάνε καλά’ Ότι η νοσηλεία εκτός ΜΕΘ είναι το ίδιο με την εκτός ΜΕΘ!
Και ο στενός του συνεργάτης, ο επιστήμονας κ. Τσιόρδας, ως άλλος Γαλιλαίος, δημοσίευσε την μελέτη και την επιστημονική άποψη του στο εξωτερικό. Μελέτη που με δύο λόγια συνοψίζεται στην φράση “Και όμως πεθαίνουν”
Για να θυμηθούμε τότε που απέναντι του Γαλιλαίου ήταν η φοβερή και τρομερή Ιερά Εξέταση, γεγονός που τον έκανε να δημοσιεύσει τις έρευνες του έξω από την Ιταλία!
Το δυστύχημα, συμπληρώνουμε εμείς, είναι ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και σήμερα τα πάντα γίνονται γνωστά σε δευτερόλεπτα. Άρα κάποιοι μας λένε ψέματα.




