“Και όμως, πεθαίνουν”. Όπως “Και όμως, η γη κινείται”

Διαβάσαμε στην εφημερίδα των Συντακτών ένα ωραίο άρθρο του Δημήτρη Ψαρρά και σας μεταφέρουμε το νόημα του.

Είναι γνωστό πλέον σε όλους ότι στην κυβέρνηση και κυρίως στον κ. Μητσοτάκη υπάρχει πρόβλημα που σχετίζεται με την δημοσίευση της μελέτης των καθηγητών κ.κ. Τσιόρδα και Λύτρα.

Σε αυτή την μελέτη που ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2021 καταγράφεται με αριθμούς η ανισότητα στην αντιμετώπιση του κορονοϊού μεταξύ των νοσοκομείων της Αττικής και της Περιφέρειας. Επίσης ξεκαθαρίζει ότι αυτοί που νοσηλεύονται έξω από τις ΜΕΘ παθαίνουν σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι μέσα στις ΜΕΘ.  Αναφέρει επίσης ότι η πίεση νοσηλείας στις ΜΕΘ άνω των 400 ασθενών αυξάνει τα ποσοστά θανάτων!

Και παρόλο που ο κ. Τσιόρδας είναι στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού  αυτά τα συνταρακτικά ευρήματα τα αγνοούσε ο κ. Μητσοτάκης με αποτέλεσμα μόλις τον Οκτώβριο, μέσα στην Βουλή, ανέφερε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να αποδεικνύουν τα διαφορετικά ποσοστά θνησιμότητας και άρα οι νοσούντες με κορονοϊό έχουν την ίδια τύχη και μέσα και έξω από τις ΜΕΘ!. Την ίδια τύχη στην Αττική ή στην Μακεδονία. Την ίδια τύχη όταν οι ασθενείς είναι μέχρι 400 ή και περισσότεροι!

Δεν ενημερώθηκε λοιπόν ο πρωθυπουργός από τον στενό του συνεργάτη και συνέχισε την αντεπιστημονική αλλά και αυταρχική του άποψη “ότι όλα πάνε καλά’ Ότι η νοσηλεία εκτός ΜΕΘ είναι το ίδιο με την εκτός ΜΕΘ!

Και ο στενός του συνεργάτης, ο επιστήμονας κ. Τσιόρδας, ως άλλος Γαλιλαίος, δημοσίευσε την μελέτη και την επιστημονική άποψη του στο εξωτερικό. Μελέτη που με δύο λόγια συνοψίζεται στην φράση “Και όμως πεθαίνουν” 

Για να θυμηθούμε τότε που απέναντι του Γαλιλαίου ήταν η φοβερή και τρομερή Ιερά Εξέταση, γεγονός που τον έκανε να δημοσιεύσει τις έρευνες του έξω από την Ιταλία!

Το δυστύχημα, συμπληρώνουμε εμείς, είναι ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και σήμερα τα πάντα γίνονται γνωστά σε δευτερόλεπτα. Άρα κάποιοι μας λένε ψέματα. 

Λινοπότης – Νοσοκομείο. Μια υπόθεση που δεν απέχει και πολύ από την ωμή πραγματικότητα

Εύκολα μπορούμε να πιστοποιήσουμε ότι για τους Γερμανούς και κυρίως για το μεγάλο κεφάλαιο ο προγραμματισμός των δράσεων τους είναι μακροπρόθεσμος. Φτάνει και μέχρι τα 30 χρόνια για ορισμένες επενδύσεις.

Εύκολα επίσης μπορούμε να αποδεχτούμε ότι στον προγραμματισμό τους δεν λαμβάνονται υπόψη κράτη και ανθρώπινες ζωές, ούτε συναισθήματα.

Τα παραδείγματα είναι πολλά και μπροστά μας. Στην Ελλάδα ο πρώτος στόχος ήταν οι τράπεζες και τα αποθεματικά των ταμείων. Ο δεύτερος είναι οι συγκοινωνίες και οι επικοινωνίες, ο τρίτος ήταν οι νευραλγικές επιχειρήσεις στην παραγωγή αγαθών, στην υγεία και στην εκπαίδευση. Και ο τέταρτος είναι το περιβάλλον.

Θα έβαζαν άμεσο χέρι στην εκπαίδευση και στο περιβάλλον εάν δεν υπήρχαν οι δεσμεύσεις του Συντάγματος που δυστυχώς η Ν.Δ. επιχειρεί να αλλάξει..

Το περιβάλλον λοιπόν είναι ο τελικός στόχος και αφού πρώτα αλώσουν τους νευραλγικούς τομείς της ζωής μας. Τις τράπεζες, τα αεροδρόμια, τα λιμάνια, την παραγωγή, την υγεία και την εκπαίδευση. 

Η γη και η εκμετάλλευση της κυρίως για αναψυχή και για στέγη των εκατομμυρίων βορειοευρωπαίων στα πρότυπα του Μαϊάμι για τους βοειοαμερικανούς και τους Καναδούς, αναμφίβολα είναι ο μεγάλος στόχος και τα νησιά μας είναι το τεφαρίκι..

Το ΤΑΙΠΕΔ και οι λίστες με τα φιλέτα της γης μας, τους είναι σερβιρισμένα σε δίσκο. Τις έμαθαν απ΄έξω και ανακατωτά.

Και ο Λινοπότης μαζί με την Αλική είναι ένα κοίτασμα ανεκμετάλλευτου χρυσού! Και μαζί είναι τα διπλανά του Δήμου όσο μένουν ανεκμετάλλευτα.

Όχι είπαν στον Δήμαρχο για τον Λινοπότη το νέο νοσοκομείο. Φτιάξτε το εσείς στα δικά σας για να έχουμε εμείς μελλοντικά στα δικά μας και νοσοκομείο….

Μήπως κάνουμε λάθος; Μήπως είμαστε μια ανεξάρτητη χώρα; Μήπως βλέπουμε σε όνειρα αυτά που σας λέμε;

Ισονομία. Μια λέξη στο κρεβάτι του Προκρούστη και των ΜΕΘ

Θα γίνει, μας είπαν, εισαγγελική έρευνα με εντολή του υπουργού υγείας για την καταγγελία του προέδρου της ΠΟΕΔΗΝ ότι σε νοσοκομεία παραμένουν κενές ΜΕΘ για την εξυπηρέτηση V.I.P. πολίτες.

Μάλιστα κάποιοι κυβερνητικοί μίλησαν με σκληρά λόγια για τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ που τάχα μου συκοφαντεί ασύστολα τους ήρωες γιατρούς που θυσιάζονται καθημερινά στην προσπάθεια τους να σώσουν ανθρώπινες ζωές από τον κορονοϊό.

Ακόμα και στον ΣΥΡΙΖΑ δημιουργήθηκε πρόβλημα αφού ο πρώην δικός τους υπουργός υγείας, αμφισβήτησε την σοβαρή καταγγελία του κ. Γιαννακού της ΠΟΕΔΗΝ.

Τελικά βγήκε σε ένα κανάλι ο Γραμματέας των Νοσοκομειακών Γιατρών διευθυντής Νευροχειρουργικής κλινικής και επώνυμα κατάγγειλε ότι αυτό έγινε με τον γηραιό μητροπολίτη που μπήκε αμέσως σε ΜΕΘ μεγάλου νοσοκομείου όταν δεκάδες ήταν οι ασθενείς με κορονοϊό που περίμεναν για μέρες την σειρά τους σε απλά κρεβάτια.

Είπε δηλαδή αυτό που γνωρίζει όλη η Ελλάδα! Ότι η αξιοπρέπεια του ανθρώπου και η αξία της υγείας του βρίσκονται στο κρεβάτι του Προκρούστη και τεμαχίζονται ανάλογα με το χρήμα και το αξίωμα.

Είπε αυτό που πρώτοι και καλύτεροι το γνωρίζουν αυτοί που κατήγγειλαν τον κ. Γιαννακό ως συκοφάντη και οι οποίοι είναι αυτοί που δέχονται τα εναγώνια τηλεφωνήματα των συγγενών για ένα κρεβάτι και για μια διακομιδή με το ΕΚΑΒ.

Είπε αυτό που λέει ο λαός μας. “Όπου φτωχός και η μοίρα του”

Νοβάρτις. Πολιτικοί που εμπλέκουν και αδικούν την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης

Είναι γνωστό ότι το 2018 με απόφαση της προανακριτικής επιτροπής της Βουλής για το σκάνδαλο Νοβάρτις κρίθηκε ότι η Βουλή είναι αναρμόδια να διερευνήσει το σκάνδαλο γιατί τα αδικήματα δεν έγιναν στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, αλλά επί ευκαιρία αυτών!

Μεταξύ αυτών που αναφέρονταν στην υπόθεση Νοβάρτις ότι δωροδοκήθηκαν  ήταν και ο κ. Α. Λοβέρδος, σημερινός υποψήφιος της αρχηγίας του ΠΑΣΟΚ ο οποίος ζήτησε την άρση της ασυλίας του και έτσι τον Νοέμβριο του 2019 ασκήθηκε δίωξη εναντίον του από την τότε Εισαγγελέα Διαφθοράς κ. Τουλουπάκη για υποτιθέμενη δωροληψία 200 χιλιάδων ευρώ από την Νοβάρτις.

Τον Δεκέμβριο του 2019 ανέλαβε να διερευνήσει την υπόθεση του κ. Λοβέρδου η ανακρίτρια κατά της διαφθοράς κ. Ιωαννίδου σε επίπεδο ανάκρισης.

Δύο χρόνια μετά η κ. ανακρίτρια αποφαίνεται ότι είναι “αναρμόδια” να ” διενεργήσει ανάκριση” γιατί το αδίκημα εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου περί ευθύνης Υπουργών αφού τα αδικήματα του υπουργού την περίοδο του 2009-11 παραγράφθηκαν επειδή είχαν περάσει το 2018 δύο τακτικές σύνοδοι της Βουλής!

Και παράλληλα αποφαίνεται ότι το αδίκημα έχει επίσης παραγραφεί γιατί είχε παρέλθει η πενταετία κατά την ημέρα άσκησης της δίωξης το 2019 μέχρι την ημέρα τέλεσης της!.

Στην ουσία ένας κατάπτυστος νόμος που ψηφίστηκε από την Βουλή και προσφέρει ασυλία στους προερχόμενους από την Βουλή υπουργούς, δηλαδή προσφέρει ασυλία στους εαυτούς τους, εμπλέκει την δικαιοσύνη στην απονομή του δικαίου και ταυτόχρονα δημιουργεί σκιές ως προς την εντιμότητα των εμπλεκομένων, αφού δεν διερευνώνται τα αδικήματα και δεν δικάζονται.