Προς Δήμαρχο Κω. Επαληθεύθηκε το πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις

Είμαστε βέβαιοι και έχουμε και γι’ αυτό βάλει στοίχημα, ότι ο Δήμαρχος Νικηταράς και οι σύμβουλοι του θα οδηγηθούν σε ανακρίσεις και δίκες πάνω από 150 φορές στα προσεχή δέκα χρόνια. Θα τους στείλει στα δικαστήρια ακόμα και για το παρκινγκ της Κάζαρομάνα! Ακόμα και για την ΑΒΙΚΩ, Ακόμα και για το Λύκειο του Ζηπαρίου. Δεν θα ντραπεί να τους κατηγορήσει και για τον ΔΗΡΑΣ, την Μαρίνα, την ΔΕΥΑΚ.

Continue reading

Δήμος Κω. Τα μέτρα για τον κορονοϊό. Προσοχή στις δημοτικέςεπιχειρήσεις

Και ιδιαίτερα ο Δήμος μας θα πρέπει να είναι προσεκτικός στην συγκράτηση των δυνάμεων του, για την διάθεση τους την επομένη ημέρα που θα είναι για την τουριστική Κω ιδιαίτερα σκληρή. Πολύ δε πιο προσεκτικός στους τρεις οργανισμούς του στην ΔΕΥΑΚ, στην Μαρίνα και στο λιμενικό ταμείο, που χρεωστούν ή τους χρωστούν, που υφίστανται και θα υποστούν, στο απροσδιόριστο δυστυχώς μέλλον, σοβαρότατες οικονομικές επιπτώσεις και νέους δανεισμούς.

Continue reading

ΔΕΥΑΚ. Μια ερώτηση που ζητά απάντηση από τις παρατάξεις

Το ερώτημα αφορά την διοίκηση της ΔΕΥΑΚ αλλά και όλες τις παρατάξεις. Έχουν μελετήσει τις επιπτώσεις στην ΔΕΥΑΚ από την οικονομική κρίση και πως σκέπτονται να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της εξόφλησης του τεράστιου χρέους των καταναλωτών.

Continue reading

Βρήκαμε παπά (την πανδημία), να θάψουμε και το λιμάνι;

Και για όσους δεν ξέρουν, δε θα γινόταν η προκήρυξη αν δεν υπήρχαν τα χρήματα. Μάλιστα επειδή στο διαγωνισμό επετεύχθη έκπτωση 53% περίσσεψαν περίπου 10 εκατομμύρια που είναι δεσμευμένα για να διατεθούν σε λιμενικές εγκαταστάσεις.

Continue reading