Ποιές λαϊκές ξεπουλάνε; Ποιές ιαματικές πηγές; Εδώ ξεδιάντροπα μας βουτάνε για μοριακό έλεγχο 130 ευρώ!

Διαμαρτυρήθηκε ο πρόεδρος του αγροτικού  συλλόγου κ. Σακελλαρίου για την πρόθεση της κυβέρνησης να παραχωρήσει τις λαϊκές αγορές  στους εμπόρους με δημοπρασία και το κάναμε πρωτοσέλιδο! (μας είπε αντίο αυτός ο αγωνιστής προφητικά για ότι θα δούμε στο μέλλον)

Μα παίρνουν τις ιαματικές πηγές και τις δίνουν σε ιδιώτες και διαμαρτυρόμαστε!

Μας βάζουν από το παράθυρο τους ιδιώτες μηχανικούς να μελετούν και να παραλαμβάνουν τα δημοτικά έργα και απεργούμε! Τις συντάξεις μας τις δίνουν στα ΦΑΝΣ

Το 130αρι για τον μοριακό έλεγχο που από τον φόβο μας δίνουμε στον ιδιώτη ούτε το σχολιάζουμε!

Μετά από την κατακραυγή της κοινωνίας για την αισχροκέρδεια στις τιμές του τεστ και του μοριακού ελέγχου που έφταναν μέχρι και 400 ευρώ έβγαλε η κυβέρνηση τιμοκατάλογο που έλεγε ότι η τιμή των τεστ από ιδιώτες θα είναι μέχρι 20 ευρώ και η τιμή του μοριακού ελέγχου 60 ευρώ!

Τόσο φανταζόμαστε ότι θα ήταν το κόστος μαζί με το κέρδος. Σίγουρα τα μέτρησαν.

Και όμως αντί οι υπεύθυνοι των νοσοκομείων, οι Δήμαρχοι, οι Έπαρχοι και οι υπουργοί να ασχοληθούν με το θέμα της αισχροκέρδειας και να παρέμβουν φτιάχνοντας και ενισχύοντας τα δημόσια μικροβιολογικά εργαστήρια.

Αντί να ελέγξουν την κατάσταση να βγουν στους δρόμους και να τους καταγγείλουν.

Αντί να τις συνταγογραφήσουν δωρεάν για να ελέγξουν την τιμή!

Όλοι τους κάνουν την πάπια. Και ο πολίτης ξηλώνεται από το υστέρημα του μπροστά στον κίνδυνο για την ζωή του. Κανένας δεν μιλά. Κανένας δεν αντιδρά. Κανένας δεν καταγγέλλει!

Είναι να ντρέπεσαι! Στην Γερμανία στα σούπερ μάρκετ LIDL τα 5 τεστ πουλιούνται 21 ευρώ και το κάνεις μόνος σου!

Καλά τα είπε ο αείμνηστος πρόεδρος των αγροτών. Στο τέλος θα μας πάρουν και τα σώβρακα! 

Και ύστερα σου τάζουν και νέο νοσοκομείο… 

Πρόεδρος Αγροτιάς Κω Βασίλης Σακελλαρίου: Ξεπουλάνε και τις λαϊκές αγορές

Όταν ένας σοβαρός και ήπιος σε χαρακτηρισμούς άνθρωπος, παραδοσιακός αγρότης, χρόνια επικεφαλής του Αγροτικού Συλλόγου Κω φτάνει στο σημείο να δηλώσει ότι “η Κυβέρνηση έχει βάλει μια ρότα: Την ιδιωτικοποίηση των πάντων” νοιώθουμε ότι η κοινωνία τους πήρε είδηση!

Ο κ. Βασίλης Σακελλαρίου είναι χρόνια έντιμος συνδικαλιστής εκπροσωπώντας με ήθος και ευγένεια τους αγρότες του νησιού μας. Και άρα αυτά που είπε αξίζουν ιδιαίτερης προσοχής κυρίως για την κυβέρνηση. Δεν μίλησε μόνο για τις λαϊκές αγορές που η Κυβέρνηση ετοιμάζεται να τις ξεπουλήσει σε αυτούς που έχουν χρήματα.  Μας είπε ότι η Κυβέρνηση ιδιωτικοποιεί τα πάντα!

Αυτός που θα διαβάσει την νέα σύμβαση με τα μεταλλεία χρυσού στην Χαλκιδική θα νοιώσει ότι οι αποικιοκρατικές συμβάσεις του 18ου αιώνα ήταν βούτυρο για τις κοινωνίες.

Το ότι ετοιμάστηκαν να βγάλουν τα μαχαιροπήρουνα για τις ιαματικές πηγές της χώρας είναι πταίσμα μπροστά στο Ελληνικό, μπροστά το ταχυδρομικό ταμιευτήριο, μπροστά στις μάσσες των κολεγίων και των κλινικαρχών!

Έφτασαν προχθές να ενοικιάσουν ένα ακίνητο του Δημοσίου που ήταν πάρκο, στον Δήμο της περιοχής που το διεκδικεί εδώ και τριάντα χρόνια με μηνιαίο ενοίκιο 13.500 ευρώ!!  Και ο Δήμαρχος υπέκυψε…..

Για τις τιμές στον μοριακό έλεγχο του κορονοϊού και την αισχροκέρδεια θα τα πούμε προσεχώς. αφού κάποιος θα πρέπει να μιλήσει.

Αλλά και τις λαϊκές: Την μόνη αγορά που ο αγρότης μπορεί χωρίς μεσάζοντες να πουλήσει το βιός του έρχεται η Κυβέρνηση να του πάρει την μοναδική μπουκιά από το στόμα και να την προσφέρει στους έχοντες με δημοπρασία.

Αντί να κυνηγήσει αυτούς που παρανόμως, αλλά και με ρουσφέτια , εκμεταλλεύονται τις λαϊκές χωρίς να είναι αγρότες, αρπάζει το δρεπάνι της καταστροφής και  παίρνει το κεφάλι του αγρότη!

Η Κυβέρνηση που μέσα στον χαμό του κορονοϊού, ξεπουλά τα πάντα όπως μας λέει και ο πρόεδρος. Ακόμα και την ελευθερία μας.  

Τουρισμός 2021. Η καλλιέργεια υπεραισιοδοξίας δεν είναι σωστός σύμβουλος

Και φέτος η Κυβέρνηση ακολουθεί την ίδια τακτική με πέρυσι χρησιμοποιώντας επικοινωνιακές πομφόλυγες για να προσδώσει ελπίδες σε ένα ταλαιπωρημένο και σχεδόν πτωχευμένο λαό.

Πέρυσι η φωτογραφία του κ. Μητσοτάκη στην Σαντορίνη για την Ελλάδα που έχει ανοικτές τις αγκάλες της στους τουρίστες, αλλά και η ομιλίες του ατυχούς υπουργού τουρισμού για θερμό τουριστικό καλοκαίρι οδήγησε τους περισσότερους επαγγελματίες του τουρισμού σε τραγικές καταστάσεις.

Η καλλιέργεια αισιοδοξίας οδήγησε πολλούς επιχειρηματίες της εστίασης και του τουρισμού να ανοίξουν, κάνοντας ανακαινίσεις και  προμήθειες, προσλαμβάνοντας και το προσωπικό τους με τεράστιες ζημιές και αποτυχία.

Φέτος με τίποτε δεν πρέπει να συμβεί το ίδιο. Τα μηνύματα που λέγονται για κρατήσεις που ξεπερνούν τις 3.000% και τις 10.000% αφορούν τις κρατήσεις του Ιανουαρίου που ήταν μηδενικές και που ξαφνικά τον Μάρτιο βρέθηκαν δέκα και πενήντα τουρίστες να κάνουν κρατήσεις και αυτές χωρίς λεφτά και χωρίς ρίσκο να τα χάσουν!

Το πιστοποιητικό τουρισμού είναι ένα άλλο στοιχείο που χρησιμοποιείται για να επιφέρει ευφορία στους παράγοντες του τουρισμού μας. Μάλιστα οι κινήσεις της κυβέρνησης προς αυτήν την κατεύθυνση με το Ισραήλ και την Αγγλία σε αυτό στοχεύουν.

Όμως και εδώ τα πράγματα είναι ακόμα νωρίς να θεωρηθούν ως ελπιδοφόρο μήνυμα, αφού αφενός υπάρχει δισταγμός υιοθέτησης από την Ε.Ε. του πράσινου διαβατηρίου και αφετέρου είναι άγνωστη η εξέλιξη των εμβολιασμών στους επιθυμούντες να ταξιδεύσουν.

Στο Ισραήλ που έχει εμβολιασθεί το 52% του πληθυσμού της τελευταίες ημέρες η έξαρση της πανδημίας είναι ιδιαίτερα σοβαρή!

Μπροστά λοιπόν σε ένα αβέβαιο μέλλον, καλό είναι να είμαστε αισιόδοξοι, αλλά καλά είναι να κρατάμε και μικρό καλάθι για να μην συμβεί σε πολλούς συμπατριώτες μας και δεύτερο ναυάγιο.