Να βοηθήσει ο Αλλάχ να μην συμβεί ένα κρούσμα στο κέντρο διαμονής των προσφύγων

Και φυσικά εμείς προσευχόμαστε στον δικό μας Θεό, όμως αυτοί είναι Μουσουλμάνοι. Ας ευχηθούμε και στον Αλλάχ και ας πουν στους πρόσφυγες και στους μετανάστες που βρίσκονται στο ΚΥΤ να προσεύχονται και αυτοί. Γιατί απ’ ότι φαίνεται τις εκκλήσεις του Δημάρχου προς την Κυβέρνηση για την λήψη μέτρων δεν τις ακούει κανείς.

Continue reading

Θαύμα!! Ο σύμβουλος κ. Κρητικός αποχαιρέτησε στην αποβάθρα του μετανάστες

Δύο από τους έξη συμβούλους κράζουν τους άλλους τέσσερις και αυτοί δεν χαμπαριάζουν. Όσο για τον περιφερειάρχη. Εντάξει. Έστειλε τον αντιπεριφερειάρχη της εκπαίδευσης κ. Κρητικό να αποχαιρετήσει τους εδώ και είκοσι ημέρες στοιβαγμένους στο λιμάνι πρόσφυγες και μετανάστες, που έπρεπε ο Δήμαρχος να στείλει επιστολές μέχρι και τον ΟΗΕ για να τους απομακρύνουν.

Continue reading

Μια απάντηση στον κ. Αβρίθη. Γιατί δεν συνεμορφώθην προς τα υποδείξεις

Όλα αυτά τα γνωρίζει ο κ. Αβρίθης. Δεν είναι ανώνυμα. Του τα λένε οι φίλοι του. Τα ακούει στα καφενεία. Και όμως μας είπε ότι τον εκβιάζουμε και του κάνουμε υποδείξεις. ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΥΠΟΔΕΙΚΝΎΟΥΜΕ.. ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ

Continue reading

Θ. Νικηταράς. κ. Μηταράκη πάρτε τα ίδια με μας μέτρα και για τους 5.000 ανθρώπους του ΚΥΤ

Οφείλουμε και εμείς να υποστηρίξουμε τον Δήμαρχο και την δημοτική αρχή και να επαναλάβουμε την απόφαση της Κωακής κοινωνίας. Δεν δεχόμαστε κλειστά κέντρα κράτησης. Ζητάμε κέντρα με λογικό αριθμό ανθρώπων που θα ζουν μέσα σε ανθρώπινες συνθήκες. Ζητάμε κέντρο υγείας μέσα στις δομές. Ζητάμε την άμεση αποσυμφόρηση της Κω από τους 5.000 πρόσφυγες και μετανάστες.

Continue reading