ΔΕΥΑΚΩ: Ένα καραμπινάτο πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο

Γιατί τα γράφουμε αυτά; Γιατί ήδη έχουν σηκώσει το κεφάλι για τα έργα που παρέδωσαν με το μαύρο νερό στην Αντιμάχεια και γιατί θα έρθει η μέρα που υπόλογος για την αδυναμία είσπραξης αυτού του τεράστιου ποσού δεν θα είναι ο κ. Κιάρης αλλά ο νεαρός σημερινός πρόεδρος και ίσως κάποιοι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΚ. Αλλά τότε θα είναι αργά….”

Continue reading

Δήμος Κω. Επί τέλους κάποιος μας απάντησε. Ευχαριστούμε τον κ. Πασσανικολάκη.

Το πρόβλημα αγαπητέ φίλε Γιώργο είναι η αδράνεια της παράταξης σου στην πολιτική αντιμετώπιση των αντιπάλων σας της Δύναμης αλλαγής. Ενώ έχετε υπεροπλία για να τους αντιμετωπίσετε εσείς εφησυχάζετε στις δάφνες της νίκης σας στις εκλογές, νομίζοντας ότι αυτό θα συνεχίζετε και αγνοώντας ότι ο Κυρίτσης είναι παρών. Παρουσιάστε λοιπόν δημόσια ότι παραλάβατε. Δώστε στον κόσμο να καταλάβει τα πολιτικά, ηθικά και οικονομικά εγκλήματα της παράταξης του Κυρίτση (κύριο θα τον πούμε όταν ζητήσει συγνώμη για την Θεμιστοκλέους) Ο κόσμος δεν ξέρει και επίσης ξεχνά.

Continue reading

Κύριε Γ. Πασσανικολάκη μπορείτε να μας πείτε γιατί αφήσατε διαλυμένη την ΔΕΥΑΚ

Είναι η δεύτερη φορά που μια ανακοίνωση της παράταξης του Κυρίτση (το κύριος θα το βάλουμε μόνο όταν ζητήσει συγνώμη για την Θεμιστοκλέους) ακυρώνει το έργο του κ. Γιώργου Πασσανικολάκη στο τρίγωνο του μαύρου νερού των Ηρακλειδών.

Continue reading

Προς Αντιδήμαρχο κ. Αβρίθη. Σας είπαμε ότι θα τα βρείτε μπροστά σας και κάθε ημέρα δικαιωνόμαστε

Σήμερα αγαπητέ κ. Αβρίθη που η κυρία, σας κατηγορεί έμμεσα για καταστροφείς του νησιού εσείς σφυρίζετε αδιάφορα και σας λέμε ότι θα έρθει η ημέρα που η ίδια κυρία θα σας πει κατάμουτρα ότι λεηλατήσατε τον Δήμο όπως το είπε πολλές φορές στον Δήμαρχος σας, στους φίλους σας τον Πασσανικολάκη, τον Νίκο τον Πατάκο τον Σταμάτη τον Πη, την κ. Τελλή. ‘Όπως το είπε στην κ. Ρούφα και στον κ. “Γραμματικό του Δήμου” (‘έτσι τον αποκαλούσαν)

Continue reading