Η Κυβέρνηση μας μάλιστα εν μέσω κορονοϊού και με μια τροπολογία σε άσχετο νομοσχέδιο την νύχτα αύξησε τους μισθούς των στελεχών της ΕΔΕΥ από 4.600 ευρώ σε 8.314 ευρώ!
Continue readingΟι μάσκες έπεσαν. Και όμως αυτοί επιμένουν να τις βάζουμε εμείς.
«”Οχι” στη χρήση μάσκας και γαντιών μιας χρήσης λέει η Επιτροπή Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας. Δήλωσε μάλιστα ότι ο παραπάνω εξοπλισμός μπορεί να αποβεί περισσότερο βλαπτικός παρά ωφέλιμος για τους πολίτες, ενώ για τις μάσκες με βαλβίδα ανέφερε απερίφραστα ότι μπορεί να είναι επικίνδυνες».
Continue readingΚορονοϊός. Διαγγέλματα. Παραγγέλματα. Καροϊδοϊός
Αφήστε τις μάσκες. Προχθές μας λέγανε άλλα. Τώρα θα μας φλομώσουν με σχέδια, με συμβουλές και με πρόστιμα. Ένα και ογδόντα πήγε η μια και μόνο το ένα εργοστάσιο, το δικό τους, φτιάχνει τον μήνα ένα εκατομμύριο. Τι θα γίνει θα κάνουμε καβάτζα για τον επόμενο κορονοϊό;
Continue readingΓ.Γ. Τουρισμού. Το κράτος δεν είναι ασφαλιστική εταιρεία για να αποζημιώσει τους πάντες
Ο κ. Λούλης είναι ο γνωστός αλευροβιομήχανος που τοποθετήθηκε στην νευραλγική θέση του Υπουργείου Τουρισμού για να προστατέψει και να διαφυλάξει την πρώτη βαριά βιομηχανία της χώρας, που προσφέρει στο κράτος το 25% του ΑΕΠ του. Αυτός λοιπόν ο κύριος το κράτος τον τουρισμό τον βάζει σε υποδεέστερη θέση και από αυτήν των ασφαλιστικών εταιρειών.
Continue reading



