Κορονοϊός. Διαγγέλματα. Παραγγέλματα. Καροϊδοϊός

Τελικά απ’ ότι φαίνεται αυτό που ισχύει είναι το τελευταίο. Μας έπιασαν κορόιδα.  Διαμορφώνουν μια κατάσταση που στην μια πλευρά βρίσκεται ο αυτοκράτορας αρχιστράτηγος και στην άλλη οι υπήκοοι.

Αρχίζουμε όλοι μας να πιστεύουμε ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο αρχιστράτηγος ενός πολέμου, ότι άρχισε να θαυμάζει αυτούς που έλεγε μέχρι χθες τεμπέληδες, ότι αγαπά το ΕΣΥ, ότι συμπάσχει με τους πάσχοντες και ότι το κοινωνικό κράτος είναι η ζωή του!

Στεκόμαστε υπερήφανοι και αγναντεύουμε με υποτιμητικό βλέμμα τους υπόλοιπους λαούς που την πάτησαν ενώ εμείς με την σοφία του αυτοκράτορα Κυριάκου Μητσοτάκη σωθήκαμε.  Και στις συγκρίσεις δεν βάζουν τους λαούς της Βαλκανικής που έχουν λιγότερα από εμάς κρούσματα.

Ξεκινά η ημερήσια ενημέρωση με πρώτη είδηση τα κρούσματα και τους θανάτους στην Ιταλία, στην Ισπανία και σε όλο τον κόσμο. Χιλιάδες και εκατομμύρια για να εμπεδώσουμε την διαφορά και την νίκη της Ελλάδας στον πόλεμο.

Έχουμε πιστέψει ότι επί τέλους άρχισε να λειτουργεί το επιτελικό κράτος. Μέχρι σήμερα έχουν βγάλει πάνω από 500 νόμους με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που τα πάντα γίνονται μέσα σε μια ημέρα όταν παλαιότερα χρειαζόντουσαν μήνες και χρόνια.

Και το σπουδαιότερο σταμάτησαν να πηγαίνουν στα νοσοκομεία οι άνθρωποι σε ποσοστό μείωσης των επισκέψεων μέχρι και 70% όπως λένε οι στατιστικολόγοι. Οι καρδιολόγοι και οι καρδιοχειρουργοί ψάχνουν να βρουν πελάτη και δεν βρίσκουν.

Μέχρι χθες η μάχη, ο πόλεμος όπως μας είπε ο αρχηγός ήταν η επιστράτευση με βάση τα σπίτια μας. Έχει βγάλει επτά διαγγέλματα σταδιακής στράτευσης. Από σήμερα και μετά  ξεκίνησαν τα διαγγέλματα για την οπισθοχώρηση. Ένα για την τρίτη Λυκείου, δεύτερο για το Γυμνάσιο, τρίτο για τα δημοτικά και πάει λέγοντας.

Αφήστε τις μάσκες. Προχθές μας λέγανε άλλα. Τώρα θα μας φλομώσουν με σχέδια, με συμβουλές και με πρόστιμα.  Ένα και ογδόντα πήγε η μια και μόνο το ένα εργοστάσιο, το δικό τους, φτιάχνει τον μήνα ένα εκατομμύριο. Τι θα γίνει θα κάνουμε καβάτζα για τον επόμενο κορονοϊό; 

Αυτός δεν είναι λαός. Είναι ο επιούσιος κοροϊδοϊολαός του αυτοκράτορα.