Που; Στην Νίσυρο. Σε ένα νησί των 600 κατοίκων, σε μια μικρή κοινωνία που δεν έχει κανένα κρούσμα και ίσως σε ανθρώπους που οι 5,000 είναι το ετήσιο εισόδημά τους!
Continue readingΟ προϋπολογισμός του Δήμου από την κ. Ρούφα. Άλλα λόγια για να μην αγαπιόμαστε
Δεν ψηφίζει τον προϋπολογισμό γιατί δεν κυοφορεί το νέο!
Continue readingΠεριφέρεια Νοτίου Αιγαίου και ΔΙΙΚΩ. Ποιός δουλεύει ποιον
Στις 28 Δεκεμβρίου του 2018 υπογράφτηκε μία σύμβαση μεταξύ του Περιφερειάρχη κ. Χατζημάρκου και του προέδρου του ΔΙΙΚΩ κ. Παυλίδη με αντικείμενο την χρηματοδότηση με 500.000 ευρώ της κατασκευής ενός μεγαλόπνοου έργου αξιοποίησης των ακινήτων του ΔΙΙΚΩ για την δημιουργία περιβαλλοντικού πάρκου!
Υποτίθεται ότι το έργο θα το κατασκεύαζε η Περιφέρεια και θα το παρέδιδε τελειωμένο στο ΔΙΙΚΩ.
Πέρασε ό πρώτος χρόνος που σύμφωνα με την σύμβαση θα ολοκληρώνονταν το έργο και δεν έγινε τίποτε. Έτσι τροποποιήθηκες η σύμβαση και έδινε άλλον έναν χρόνο για να τελειώσει το έργο!
Πέρασε και ο δεύτερος χρόνος και το έργο αντί να είχε ολοκληρωθεί δεν άρχισε καν!
Και έτσι αυτές τις ημέρες πληροφορούμαστε ότι η σύμβαση ξανα τροποποιήθηκε και δίνει άλλον ένα χρόνο παράταση στην σύμβαση!
Ξαναβγήκαν λοιπόν τα δελτία και με υπερηφάνεια εξαγγέλλουν και πάλι τα 500 χιλιάρικα χωρίς να απολογούνται κάποιοι για τους λόγους που δεν αρχίζει το έργο και ποιοί ευθύνονται για την τεράστια καθυστέρηση.
Ελπίζουμε να έχουμε κάποια ενημέρωση για την τύχη αυτού του έργου που αν μη τι άλλο θα αναδείκνυε την ιπποκρατική ιατρική των αρχαίων προγόνων μας αφού για την σημερινή ιατρική τα πάντα είναι στάσιμα.
Δήμος Κω. Συμπεράσματα από την διαδικτυακή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου
11ον Οι διαδικτυακές συνεδριάσεις θα καθιερωθούν μελλοντικά γιατί είναι ουσιαστικότερες και κυρίως κερδίζουν πολύτιμο χρόνο.
Continue reading



