Άδωνις: Απίστευτο, είναι αλήθεια, δεν είναι φήμες

Ο φίλος μας ο Άδωνις άφησε για δέκα λεπτά τις τηλεοράσεις και πετάχτηκε στο Υπουργείο!

Κατενθουσιασμένοι στον ΣΚΑΙ τον κάλεσαν να τους μιλήσει για τις επενδύσεις και πόσες υπέγραψε στο δεκάλεπτο που έλειπε!

Όταν γύρισε απάντησε και σε ερώτηση του δημοσιογράφου για τον κορωνοϊό και την θεία μετάληψη. “Πιστεύεις εσύ; Πιστεύεις; αφού δεν πιστεύεις να μην μιλάς καθόλου γι αυτά. Κάθε φορά που ένας συριζαίος μιλάει εμείς εκνευριζόμαστε” Και έκλεισε τις δηλώσεις του για επενδύσεις με τα εξής. “Οι άθεοι να μείνουν μόνοι τους, όχι με μας!!”.

Επιτακτική ανάγκη αναδιάρθρωσης του κλάδου των οικογενειακών επιχειρήσεων και κανόνες στις ολιγοπωλιακές διαρθρώσεις

Οι ερευνητές, ήδη από τον πρόλογο της σύνοψης, επισημαίνουν το ενδεχόμενο πλήρους έκθεσης των νοικοκυριών και των μικρών επιχειρήσεων σε κατάσταση υπερχρέωσης και μαζικών πλειστηριασμών (συμπεριλαμβανομένης και της πρώτης κατοικίας) και διάρρηξης της κοινωνικής σταθερότητας που φαίνεται να υπάρχει, τα τελευταία χρόνια ιδιαίτερα, όσο στην παγίδα χρέους παραμένει το 19% των νοικοκυριών.

Continue reading

FAKE NEWS: Η Τουρκία χρησιμοποιεί ψεύτικες ειδήσεις, ενώ τις δικές μας τις καταπίνουμε.

Επί επτά μήνες ζούμε μέσα στην ευτυχία. Οι δε αυξήσεις στις συντάξεις έχουν γίνει ανέκδοτο. Οι επιτυχίες της Κυβέρνησης στην οικονομία είναι πρωτοφανείς και μοναδικές στα τελευταία πενήντα χρόνια.

Continue reading

Κορωνοϊός έκτακτη είδηση: Ελληνίδα επιστήμων βρήκε το φάρμακο!!!.

Δεκάδες χιλιάδες επιστήμονες σε όλο τον κόσμο έχουν ενσκήψει στα βιβλία τους και στα εργαστήρια τους για να βρουν το φάρμακο αυτής της θανατηφόρας ασθένειας.

Ε λοιπόν η δική μας επιστήμων βρήκε το φάρμακο. Είναι η πίστη στον Θεό!!

Η καθηγήτρια λοιμωξιολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ελένη Γιαμαρέλλου σε δημόσιες δηλώσεις της υπεστήριξε ότι ο κορωνοϊός δεν μεταδίδεται με την θεία κοινωνία αφού αυτή είναι ένα μυστήριο που δεν την παίρνεις από συνήθεια αλλά όταν την λαμβάνεις  πιστεύεις ότι είναι αίμα και σώμα Χριστού…

Επιστήμονες άνθρωποι ακόμα και το 2020, δηλαδή κοντά χίλια χρόνια από τον Μεσαίωνα, δεν θέλουν να διαχωρίσουν την Θρησκεία, στα διδάγματα της, ή εν πάση περιπτώσει την πίστη σε κάποια ανώτερη δύναμη από την Εκκλησία που αποτελεί την γήινη έκφραση της .

Να διαχωρίσουν την πίστη στα διδάγματα και στις ιδέες της Θρησκείας από τις συμπεριφορές της εκκλησίας των ανθρώπων. 

Αυτό συμβαίνουν μόνο σε θεοκρατικά καθεστώτα…

Ευτυχώς όμως, υπάρχουν στην Ελλάδα και πραγματικοί επιστήμονες…

«Ο δογματισμός, η πρόσδεση στα επιχειρηματικά συμφέροντα και η μεταφυσική θρησκοληψία καταστρέφουν κάθε επιστήμη, πολύ περισσότερο την ιατρική», καταγγέλλουν με κοινή τους δήλωση δύο «μάχιμοι» γιατροί που εργάζονται σε δημόσια νοσοκομεία, ο Μιχάλης Ρίζος, εντατικολόγος, και η Όλγα Κοσμοπούλου, λοιμωξιολόγος.