Και για να την ξεκολλήσουν την τραβάνε με βάρκες, με κάτι αναπνευστήρες και κάποια κουβούκλια που έστειλε ο Περιφερειάρχης και ο Νικητιάδης μας λέει να συντονιστούν όλοι και να πιάσουμε κουπιά για να ξεκολλήσουμε την ναυαρχίδα από τα βράχια!!!
Continue readingΗ Κως στις λιγότερο ασφαλείς περιοχές!!. Πλήρης εγκατάλειψη. Πλήρης αδιαφορία
Και σήμερα μετά την πρόταση των μέτρων για τον τουρισμό που κατέθεσε ο υπουργός, όλος ο κόσμος του τουρισμού σε όλη την υφήλιο γνωρίζει ότι η Κως δεν είναι ασφαλής προορισμός!!! Είναι στην ίδια μοίρα με την Κάλυμνο, την Ικαρία, την Λήμνο και την Νάξο!!!
Continue readingΤο πρόγραμμα Σουρ για τους μικρούς και το πρόγραμμα Βουρ για τους μεγάλους
Βουρ… και τους φάγαμε… Ποιοί και ποιούς φάγαμε; Μα τα μεγάλα ψάρια που τρώνε τα μικρά!
Ξαφνικά άνοιξαν οι κρουνοί χρήματος των κρατών και χρηματοδοτούν τους μεγάλους. Φτάνουν μέχρι και σε κρατικοποιήσεις, αυτοί που πριν λίγο καιρό ιδιωτικοποιούσαν, με το μαχαίρι στον λαιμό, τις κρατικές εταιρείες. Την ΔΕΗ, τον ΟΤΕ, τα νερά, τα αεροδρόμια και δεκάδες άλλα φιλέτα. Λες και δεν μπορούσαν να βάλουν τάξη, λες και η πτώχευση οφείλονταν στις δημόσιες επιχειρήσεις και όχι στο φαγοπότι.
Και τώρα ήλθε και η σειρά των δικών μας. Η αεροπορική εταιρεία Aegean χάνει 40 εκ ευρώ τον μήνα και ζητά κρατική υποστήριξη. Ξέρετε ποια είναι η Aegean, ξέρετε γιατί πτώχευσαν την Ολυμπιακή και πόσα την ξεπούλησαν. Κρατική υποστήριξη από τον λαό και μάλιστα χωρίς την συμμετοχή του Δημοσίου..
Και ο άλλος, ο λαουμτζίκος, ο καταστηματάρχης ενδυμάτων με τζίρο κοντά στα 200 χιλιάρικα, πήγε στην Τράπεζα για το δάνειο που διαφημίζει ο Άδωνις, να πάρει 20 χιλιάρικα, του έδωσαν 7 και για τα υπόλοιπα του ζήτησαν να βάλει υποθήκη το σπίτι!!
Η Aegean, και η κάθε Aegean, με μέτοχο όπως λένε οι εφημερίδες τον γνωστό με τις Οφσορ και την κ. Μαρέβα από την μια και από την άλλη τον λαό, που του λένε να κρατά τον υπάλληλο 15 ημέρες και να του πληρώνει τα ασφαλιστικά για 25 ημέρες.. Τον λαό που του διαφημίζουν την εκ περιτροπής εργασία και την ανεργία με μειωμένο μισθό…
Να γιατί πτωχεύσαμε και να γιατί πληρώνουμε τις Τράπεζες
Και τα έδωσαν με σκοπό να διαφημίζεται όχι η δραστηριότητα τους αλλά η Κυβέρνηση αφού αν διαβάσετε την κατανομή του ποσού στα ΜΜΕ θα καταλάβετε τι γίνεται και που πάνε τα λεφτά που με ιδρώτα βγάζει ο φτωχός λαός.
Continue reading



