Νοβάρτις. Φαγώθηκαν δις και θα την πληρώσουν οι δικαστές

Τελικά αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή την κοινωνία τα πάντα εν σοφία εποίησαν οι άνθρωποι. Μάλιστα έφτασαν στο σημείο να εφαρμόζουν την εντολή “πίστευε και μη ερεύνα”

Γύρω στα 500 εκατομμύρια δολάρια πήρε η αμερικανική κυβέρνηση από το σκάνδαλο της Νοβάρτις στην Ελλάδα και 50 εκατομμύρια για την Ν. Κορέα μετά από την έρευνα του FBI !!!

Τις μίζες στην Ελλάδα τις ερευνούσε το  FBI από το 2012 ενώ εδώ το αποκάλυψαν δύο δημοσιογράφοι το 2018 και επί εποχής ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε η δικαστική διερεύνηση του και στην Ελλάδα.

Και όμως, αντί να βρεθούν αυτοί που κατονομάζει το  FBI, γιατροί και πολιτικά πτόσωπα, ότι πήραν τις μίζες βρίσκονται στο σκαμνί ένας υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, οι δύο δημοσιογράφοι και προχθές και η κ. Τουλουπάκη της Δικαιοσύνης , γιατί όπως είπαν οι πολιτικοί μας στην Βουλή οι παραπάνω έφτιαξαν μια συμμορία και έστησαν την σκευωρία για να πλήξουν τους πολιτικούς αντιπάλους τους!!!

Φτιάχτηκε ένα σύστημα εδώ και πολλά χρόνια με το οποίο οι 300 της Βουλής δικάζουν τους εαυτούς τους και ανάλογα καταδικάζουν ή αθωώνουν

Φτιάχτηκε ένα σύστημα που οι δικαστικοί δεν πρέπει να ερευνούν, να μην αγγίζουν τον πολιτικό, αλλά να πιστεύουν ότι τους λένε οι πολιτικοί.

Σκευωρία λοιπόν και στην λαιμητόμο η δικαστικός κ. Τουλουπάκη που τόλμησε. Στη λαιμητόμο και οι δημοσιογράφοι που ερεύνησαν.  Αυτή είναι η κοινωνία που φτιάξαμε. Μια κοινωνία που οι υπουργοί και αυτός που έφυγε προχθές από το υπουργείο Γεωργίας αλλά και αυτός που τον αντικατέστησε ξευτέλισαν με τα λόγια και τις πράξεις τους την ανθρώπινη αξιοπρέπεια 

Τσίπρας προς Γραμματείς. Να πάτε εσείς στους πολίτες και όχι αυτοί σε σας

Παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις διεργασίες που γίνονται στα δύο κεντρικά κόμματα της αντιπολίτευσης, του προοδευτικού χώρου, τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΙΝΑΛ εν όψει των συνεδρίων τους και περιμένουμε να ακούσουμε ή να διαβάσουμε δράσεις και στόχους που θα βγάλουν την κοινωνία από το τέλμα της υποταγής και της εξάρτησης.

Σε ένα πρώτο άρθρο της συντακτικής ομας ομάδας απευθυνόμενοι στους Γραμματείς της τοπικής οργάνωσης της Κω και του Βορείου Συγκροτήματος Δωδεκανήσου αναρωτηθήκαμε εάν θα ξεκινήσουν έναν αγώνα ώστε το κόμμα τους να προωθήσει στόχους που θα οδηγήσουν τις τοπικές κοινωνίες να επιλύουν μόνες τους τα προβλήματα τους στην εκπαίδευση, στην υγεία, στο περιβάλλον, στον αθλητισμό, στον πολιτισμό.

Από το ΚΙΝΑΛ μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάτι σχετικό. Αλλά απ’ όλους τα ωραία λόγια για τον λαό πάνε και έρχονται. Το ΚΚΕ μας λέει ότι “μόνο ο λαός θα σώσει τον λαό” Παλιά το ΠΑΣΟΚ μας έλεγε “Το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ο λαός στην εξουσία”

Χθες ο Αλέξης Τσίπρας κάλεσε του Γραμματείς να πάνε στον λαό. Και εμείς αναρωτηθήκαμε  για ποιούς λόγους οι πολίτες θα τους ακούσουν και θα προσέλθουν!

Αγαπητοί φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ, όσο δεν προσφέρετε κίνητρα στους πολίτες για να προσέλθουν και να ενώσουν τις δυνάμεις τους με τους άλλους προοδευτικούς πολίτες, με όλη την τοπική κοινωνία, δεν πρόκειται να συμμετάσχουν.

Οι πολίτες πλέον δεν εμπιστεύονται τα πολιτικά κόμματα. Και το δυστύχημα είναι ότι αυτό το έλλειμμα της εμπιστοσύνης οδηγεί τους πολίτες σε αδράνεια που τους καθιστά ομήρους και εύκολα θηράματα των σωτήρων  όπως αυτοί προβάλλονται από τα ελεγχόμενα μέσα ενημέρωσης, την διαφήμιση, τις δημοσκοπήσεις και τους ισχυρούς του χρήματος.

Δώστε στην κοινωνία και στους πολίτες κίνητρα να συμμετάσχουν. Σταματήστε να θεωρείτε τους εαυτούς σας μοναδικούς γνώστες των λύσεων και άρα σωτήρες. Δώστε στους πολίτες την δύναμη να διαχειριστούν τις τοπικές τους υποθέσεις.

Δεν πρόκειται να έλθουν οι πολίτες σε εσάς που θα έχετε την εξουσία. Δώστε την εξουσία στους πολίτες να φτιάχνουν τα νοσοκομεία τους, τα σχολεία τους και το περιβάλλον τους. Άλλωστε αυτοί τα πληρώνουν με τους φόρους τους. 

Μακεδονομάχοι: Μας κατάλαβαν και γι’ αυτό μας δουλεύουν

Δεν πρέπει να ξεχνάμε. Δεν πρέπει να λέμε δεν βαριέσαι. Τα λάθη μας όταν επαναλαμβάνονται οδηγούν σε δεινά.

Δεν έχουν περάσει δέκα χρόνια από τότε που ο αρχηγός της Ν.Δ. κ. Μητσοτάκης, αλλά και όλοι οι συνεργάτες του ήταν πολέμιοι της συμφωνίας των Πρεσπών.

Ακόμα και σήμερα ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. ο κ. Άδωνης Γεωργιάδης, παλαιό στέλεχος του ΛΑΟΣ αναφερόμενος στην γείτονα χώρα την ονομάζει Σκόπια και όχι Β. Μακεδονία.

Και όμως χθές διαβάζουμε στην εφημερίδα “Εθνος” την είδηση ότι ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης επικαλείται την Συμφωνία των Πρεσπών ως προϋπόθεση ένταξης της Β. Μακεδονίας στην Ε.Ε.!!   

“Ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τον κ. Κοβάτεσφκι  για την ανάληψη των καθηκόντων του και επανέλαβε τη στήριξη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή προοπτική των Δυτικών Βαλκανίων και της Βόρειας Μακεδονίας, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν τεθεί. Η στήριξη αυτή, τόνισε ο πρωθυπουργός, είναι άμεσα συνδεδεμένη με την πλήρη, συνεπή και καλή τη πίστει εφαρμογή της Συμφωνίας των Πρεσπών, η οποία αποτελεί και μέρος της ενταξιακής διαδικασίας. Στη διάρκεια της συνομιλίας, διαπιστώθηκε η αμοιβαία βούληση για την ενίσχυση των πολύπλευρων διμερών σχέσεων και της διμερούς συνεργασίας, με έμφαση στον οικονομικό και εμπορικό τομέα”.

Η Νοβάρτις. Το σκάνδαλο. Η σκευωρία. Η δημοσιογραφία. Η φίμωση

Το σκάνδαλο Νοβάρτις στην Ελλάδα έγινε γνωστό από την έρευνα του FBI όταν η αμερικάνικη κυβέρνηση έβαλε πρόστιμο πάνω από 400 εκ δολάρια στην εταιρεία κατόπιν συμφωνίας με αυτήν για να σταματήσει η δίωξη!

Αυτό το καραμπινάτο σκάνδαλο μετατράπηκε σε σκευωρία που οδήγησε υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ στα δικαστήρια με απόφαση των Βουλευτών της Ν.Δ.

Τώρα οδηγούνται στα δικαστήρια και οι δημοσιογράφοι Φιλιππάκη, Παπαδάκου Βαξεβάνης που δημοσιοποίησαν την υπόθεση της αμερικάνικης δικαιοσύνης και την έρευνα που γίνονταν στην Ελλάδα!

Εξέθεσαν λέει το κατηγορητήριο υπουργούς της ΝΔ σε αβάσιμες κατηγορίες και συμμετείχαν σε συμμορία για την εφαρμογή της σκευωρίας κατά πολιτικών αντιπάλων.

Τα δισεκατομμύρια της Νοβάρτις πήγαιναν και έρχονταν. Οι αμερικάνοι για να προστατεύσουν τις δικές τους επιχειρήσεις ανακάλυψαν την ρεμούλα στην Ελλάδα με πολιτικά και άλλα πρόσωπα και τους έβαλαν πρόστιμο και εμείς εδώ στέλνουμε στο σκαμνί τους ανθρώπους που το ανακάλυψαν και το έβγαλαν στην φόρα.

 

Ε! Αυτούς τους ανθρώπους θα έπρεπε να τους φιμώσουμε και μάλιστα με εξόντωση ηθική και σωματική! Ποιούς: Τους δημοσιογράφους και τον τύπο!

Αγνοούν όμως ότι η δημοκρατία, η αλήθεια, και η ελευθερία του τύπου έχουν το δικός τους αέναο ρολόι. Και ευτυχώς στην φίμωση, στον φόβο, στον γύψο και στην εξαγορά σίγουρα κάποια στιγμή σταματά το ρολόι του ψεύδους και της συγκάλυψης.