Αυτό παρά πάει!. Πήραν και 16 εκατομμύρια μπόνους, Πρέπει να φύγουν

Γράψαμε χθες για τον μισθό των χιλίων ευρώ την ημέρα που συγκλονίζει τους μεροκαματιάρηδες και τους άνεργους νέους επιστήμονες και το χαρακτηρίσαμε απίστευτο.

Και μόλις σήμερα από την εφημερίδα “Δημοκρατία” μαθαίνουμε ότι εξ αιτίας της αύξησης των εσόδων της ΔΕΗ από την ενεργειακή ακρίβεια,  την ρήτρα αναπροσαρμογής και τα τιμολόγια του φόβου που καίνε της επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά, μοίρασαν στον εαυτό τους ο διοικητής των χιλίων ευρώ την ημέρα και τα γκόλντεν μποϊς της ΔΕΗ μπόνους 16 εκατομμυρίων ευρώ, προσφέροντας στον εαυτό τους δωρεάν 1.856.000 μετοχές της ΔΕΗ!! 

Μπροστά σε αυτούς, οι δέκα πληγές του Φαραώ είναι παιχνίδι! και οι ακρίδες της Αιγύπτου δεν είναι τίποτε μπροστά στις ακρίδες της έρμης αυτής χώρας. Πρέπει να τους διώξουμε…

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι το παραπάνω μπόνους ψηφίστηκαν τον Ιούνιο του 2021, αλλά δεν έχουν δοθεί ακόμα…

Όσο για την κόρη του πρωθυπουργού Μητσοτάκη, που μας ρωτάτε, διορίστηκε στο Φαν των 145 δις που αγόρασε την Εθνική Ασφαλιστική και ο γιός του διορίστηκε στο Λαϊκό κόμμα στο Ευρωκοινοβούλιο. Και οι δύο προσλήψεις φανταζόμαστε ότι έγιναν μέσω προκήρυξης του ΟΑΕΔ….

Για το τελευταίο θέμα έγραψε ο Ευρωβουλευτής της Ν.Δ. κ. Κύρτσος «Στο γραφείο Ισπανού ευρωβουλευτή γιός Κυριάκου, θα μάθει πολλά. Ο τ. βασιλιάς Χουάν Κάρλος αυτοεξόριστος λόγω μιζών. Ο πρώην ταμίας Λαϊκού Κόμματος στη φυλακή για μίζες. Ο Κασάντο, ηγέτης Λ.Κ. αποπέμφθηκε. Συγκρούστηκε με την περιφερειάρχη Μαδρίτης για μίζες. Να τα μάθει το παιδί».