Απίστευτο. Νύχτα την έστησαν στη Βουλή και την ημέρα τους τσάκωσαν

Στις 15 Φεβρουαρίου τα μεσάνυχτα η κυβέρνηση του  Μητσοτάκη κατέθεσε μια τροπολογία εξπρές στην Βουλή με την οποία καταργεί την αυτονομία του Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών και τον εντάσσει στο ΝΑΤ!! Παίρνει τα λεφτά ενός λογαριασμού που είναι αποκλειστικά εισφορές των ναυτικών για να τα διαχειριστεί η κυβέρνηση!!.

Η απάντηση από την ΠΝΟ, την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ήταν άμεση. “Αυτό είναι αιτία Πολέμου”!!!

Και την επομένη, μέρα μεσημέρι, με την ουρά στα σκέλια η κυβέρνηση απέσυρε την απόπειρα κλοπής των χρημάτων των ναυτικών που επιχειρήθηκε την νύχτα…