Απίστευτο δούλεμα. Εξήγγειλε το νέο νοσοκομείο ο Βουλευτής κ. Ι. Παππάς

Το νέο νοσοκομείο έχει περάσει από δεκαπέντε κύματα!. Το υποσχέθηκαν δεκάδες βουλευτές και υποψήφιοι βουλευτές! Επί ΠΑΣΟΚ ο ένας βουλευτής το ξεκινούσε και ο άλλος το σταματούσε!

Και ξαφνικά ο δήμαρχος, κατασυγκινημένος, είδε τα σχέδια που ο ένας από τους τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας του τα παρουσίασε και εξήγγειλε την κατασκευή του!

Ένα νέο νοσοκομείο που τα σχέδια του πηγαινοέρχονται εδώ και τριάντα χρόνια από τα γραφεία των βουλευτών της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, βρήκε τον ευεργέτη του που δεν είναι άλλος από τον βουλευτή κ. Παππά!

Ο κ. Πρωθυπουργός του ανέθεσε την ευθύνη να το εξαγγείλει! ΌΧΙ ο τυχαίος πρωθυπουργός αλλά ο κ. Μητσοτάκης που δεν του ξεφεύγει ούτε μύγα, φώναξε έναν από τους τέσσερις βουλευτές τους και του είπε “εσύ είσαι ο εκλεχτός για την Κω και άρα προχώρα για τους κώτικους ψήφους”!

Ο κ. Μητσοτάκης που έμαθε την κουζίνα της πολιτικής από τα γεννοφάσκια του!

Ο κ. Μητσοτάκης, που καθάρισε μόλις πρόσφατα τον πρώτο βουλευτή της Δωδεκανήσου για τα μάτια του δικού του, δίνει προβάδισμα στον τέταρτο που είναι ήδη και από χέρι επισφαλής με την παρουσία δύο νέων ισχυρών υποψηφιοτήτων!

Οι άλλοι τρεις βουλευτές της ΝΔ έμειναν στον πάγκο! Δεν τους ενημέρωσε κανένας! Ποια μάχη των Αρδεννών. Εδώ πρόκειται για την μάχη των Βουλευτών! Ο δε Περιφερειάρχης με τα χρήματα του αναπτυξιακού προγράμματος και της κατασκευής νοσοκομείων σφυρίζει αδιάφορα…

Και η πλάκα είναι ότι τον πίστεψε και ο δήμαρχος κ. Νικηταράς! Που από πρώτο χέρι ξέρει τι έγινε στο παρελθόν για το νέο νοσοκομείο! Που είδε τον καπνό δηλαδή τους χάρτες και δεν είδε την φωτιά δηλαδή τις εκλογές…

Και δεν ψυλλιάστηκε, αν και ως δήμαρχος πρέπει να προσέχει, και δεν μίλησε πριν ενθουσιαστεί και με τους άλλους τρεις βουλευτές! Δεν νοιάστηκε να μάθει γιατί δεν δεσμεύτηκε ο πρωθυπουργός αλλά ένας βουλευτής του! Δεν ρώτησε σε ποιό πρόγραμμα είναι ενταγμένο το έργο και με πόσες πιστώσεις! Δεν δέσμευσε δημόσια τον ίδιο τον πρωθυπουργό και τον υπουργό υγείας!

Και εν τέλει δεν αναρωτήθηκε. Ρε συ, το νέο νοσοκομείο είναι τόσο φτηνιάρικη υπόθεση που την διεκπεραίωσε και την εξήγγειλε ένας βουλευτής; Το νέο νοσοκομείο, ένα έργο πνοής, δεν θα έπρεπε να το παρουσίαζε και να το εξήγγειλε όλο τον υπουργικό συμβούλιο; 

Νέο νοσοκομείο! Μάλιστα αγαπητοί ψηφοφόροι, νέο νοσοκομείο, την ώρα που φεύγουν από την Κω ένας, ένας οι γιατροί του παλιού. Την ώρα που ολόκληρο κέντρο υγείας στην Αντιμάχεια σκουριάζει μαζί με τα μηχανήματα του και έχει μετατραπεί σε τεράστια κατοικία του μοναδικού αγροτικού γιατρού. Την ώρα που ολόκληρο τεράστιο κτίριο του ΙΚΑ αραχνιάζει!

Ποια είναι αυτή η σοβαρή κυβέρνηση που πριν πάει για νέο νοσοκομείο δεν θα πει τι γίνεται με το παλιό και την στελέχωση του, τι γίνεται με το ΙΚΑ, τι γίνεται με το κέντρο στην Αντιμάχεια! Ποιά είναι αυτή η σοβαρή κυβέρνηση που δεν θα πρέπει πριν από την εξαγγελία του νέου νοσοκομείου, να έχει ένα πλήρες, ολοκληρωμένο και χρηματοδοτούμενο σχέδιο για την Κω! Και ένα πλήρες στελεχωμένο παλιό νοσοκομείο, ώστε να πείσει για τις ανάγκες ενός νέου.