
“Βλέποντας και κάνοντας”. Εάν αυτό είναι πολιτική, εάν αυτό είναι ενημέρωση, εάν αυτό είναι ελπίδα, εάν αυτό είναι υπεύθυνη Κυβέρνηση, τότε καλά να πάθουμε!
Αυτός ο Χειμώνας θα είναι χειρότερος του Χειμώνα του 2010 όταν πτωχεύσαμε και τρέχαμε στο ΔΝΤ! Τα οικονομικά στοιχεία του 2020 είναι χειρότερα των ετών 2010-2015.
Τα έσοδα από τον τουρισμό θα φτάσουν με τους καλύτερους υπολογισμούς στο 4 δις ευρώ σύμφωνα με την Κ.Τ.Ε., όταν πέρυσι ήταν 18 δις! Δηλαδή οι εργαζόμενοι στο τουριστικό κύκλωμα, οι οικογενειακές τουριστικές επιχειρήσεις, οι ξενοδόχοι, οι έμποροι, οι μεταφορείς και οι αγρότες θα χάσουν 14 δις ευρώ. Δεν θα μπουν στην τσέπη τους και στην τσέπη των κρατικών ταμείων!
Η ύφεση στην οικονομία με τους καλύτερους υπολογισμούς θα ξεπεράσει το 10% πράγμα που σημαίνει ότι η ανόρθωση της δεν θα είναι άμεση στην περίπτωση της αντιμετώπισης του ιού, αλλά θα κρατήσει και για τον επόμενο χρόνο!
Αλλά η ζημιά δεν αφορά μόνο τον τουρισμό. Επεκτείνεται σε όλους τους ζωτικούς τομείς της οικονομίας. Το σκηνικό είναι εφιαλτικό και η Κυβέρνηση με ημίμετρα, με κουτσουρεμένα επιδόματα προσπαθεί να το εξορκίσει!
Τα άτοκα δάνεια τα πήραν οι ελάχιστοι επιτήδειοι και οι 600 χιλιάδες εργαζόμενοι στην τουριστική βιομηχανία θα ζήσουν τους προσεχείς μήνες με το επίδομα των 400 ευρώ! Η αγορά ήδη έχει στεγνώσει, οι τελευταίοι δύο μήνες του τουρισμού θα είναι χειρότεροι των πρώτων μηνών και η Κυβέρνηση ασχολείται με επικοινωνιακά τεχνάσματα αντί να σημάνει συναγερμό!
Ο Μητσοτάκης περιμένει τα χρήματα από την Ε.Ε. για να παρουσιάσει το πρόγραμμα του και αγνοεί ότι η καθυστερήσεις στην οικονομία οδηγούν σε χειρότερες καταστάσεις. Ο Τσίπρας του φωνάζει να χρησιμοποιήσει το απόθεμα των 37 δις που του άφησε ως “μαξιλάρι” για δύσκολους καιρούς και κωφεύει!
Λίγους μήνες ακόμα και θα φανεί η γύμνια της Κυβέρνησης, εκτός και αν έχουν άλλα στο μυαλό τους. Αυτές οι αναφορές στην ιδιωτική επιχειρηματικότητα σε όλους τους τομείς και ιδίως στο περιβάλλον, στην υγεία και στην παιδεία μας φοβίζουν.. Το ξεπούλημα των ασημικών είναι εύκολο και αρεστό για πολλούς λόγους…
Οι δε αναφορές στους προστάτες μας της Ευρώπης. στα ευρωπαϊκά σύνορα και στο ευρωπαϊκό δίκαιο που θα είναι δίπλα μας και στο πλευρό μας, μας φοβίζουν γιατί τίποτε δεν δίνεται χωρίς αντάλλαγμα και μάλιστα αιματηρό για τους μικρούς και τους αδύνατους…
