Ελλάς – Τουρκία. Ο πόλεμος των καφενείων και η πολεμοκαπηλία

Το τι λέγεται στα καφενεία για την διένεξη της πατρίδας μας με την Τουρκία δεν περιγράφεται.

Ξετρύπωσαν οι δυνάμεις μας ένα τουρκικό υποβρύχιο ανοικτά του Σουνίου!

Η Φρεγάδα μας στο Καστελόριζο τράκαρε ένα τούρκικο πλοίο και οι φωτογραφίες με το τούρκικο να μπατάρει πάνε και έρχονται!

Τρία δικά μας υποβρύχια έχουν περικυκλώσει το Καστελόριζο και δεν αφήνουν κουνούπι να εισχωρήσει!

Ο Γαλλικός στόλος βρίσκεται δίπλα στην Κύπρο έτοιμος να παρέμβει στο πλάι μας!

Γεια σου μάγκα πλοίαρχε που κατατρόπωσες τους τουρκαλάδες. Και ο άλλος ο αρχηγός, μας λέει με καμάρι ότι μπορούμε να βουλιάξουμε τα τούρκικα πλοία δύο φορές! Δεν μας φτάνει η μία φορά, θέλουμε δύο!

Την λέξη πολεμοκαπηλία δεν την γνωρίζει κανένας. Πολεμοκαπηλία που ξεκινά από οικονομικά συμφέροντα και φτάνει μέχρι τα πολιτικά!

Και η λέξη εχέφρων παύει να υπάρχει όταν το νταϊλίκι με κίνδυνο ανάφλεξης βρίσκεται μπροστά μας….