Η κυβερνητική επιτροπή στρατηγικών επενδύσεων του νόμου 3894/2010 αποφάσισε την ένταξη της επένδυσης 70 εκατομμυρίων ευρώ του κοινού έργου του Δήμου Λευκάδας και του Διαδημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λευκάδας “Δημιουργία μαρίνας στη θέση “Βλυχός” της Λευκάδας”
‘Ηταν το 1998, δηλαδή πριν από 25 χρόνια, που ο τότε Δήμος της Κω άλλαξε την νομοθεσία γιατί δεν προέβλεπε την παραχώρηση τουριστικών λιμένων στην Αυτοδιοίκηση και διεκδίκησε την μαρίνα της Κω, την ολοκλήρωσε μέσα σε δύο χρόνια και την λειτουργεί από τότε.
Ήταν τότε που τον Δήμο της Κω τον ονόμασαν πανελλαδικά πρωτοπόρο γιατί είχε ξεκινήσει δεκάδες πρωτοποριακές για την τότε Αυτοδιοίκηση δράσεις.
Το 2011 η παράταξη του Καίσερλη παρέλαβε από τον Κυρίτση μια μαρίνα στα πρόθυρα της πτώχευσης και μέσα σε 3 χρόνια ολοκλήρωσε την μελέτη επέκταση της μαρίνας με πρόεδρο τον Σταμάτη Μαρκόγλου και αντιπρόεδρο τον αείμνηστο Δημήτρη Αθανασίου και την μελέτη του μόλου κρουαζιερόπλοιων με πρόεδρο του Λιμενικού Ταμείου τον κ. Φάκκο!
Για 5 ολόκληρα χρόνια η παράταξη του Κυρίτση με πρόεδρο τον κ. Μαραγκό παρέδωσαν και πάλι την μαρίνα με χρέη και φυσικά το προβάδισμα του Δήμου της Κω στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού χάθηκε. Και αντί να έρχονται στον Δήμο της Κω οι άλλοι Δήμοι για να πληροφορηθούν τις πρωτοπόρες δραστηριότητες του, τώρα ο Δήμαρχος με τον Πασσανικολάκη επισκέπτονται την Λευκάδα για να μάθουν πως τα κατάφεραν εκεί!!!
Το ευτύχημα είναι ότι η δραστηριότητα του Δήμου Νισύρου με τον Αντιδήμαρχο κ. Χασαπλαδάκη για την μετατροπή του καταφυγίου των Πάλλων σε σύγχρονη μαρίνα, είναι ένα φως που άναψε με θερμό υποστηρικτή τον κ. Νικηταρά και ελπίζουμε να φωτίσει και τους δικούς μας εδώ.
Η Κως χρειάζεται ανανέωση. Δεν γίνεται να μένει με ξενοδοχεία και παραλίες. Χρειάζεται τώρα, άμεσα την νέα Μαρίνα και τον μόλο των κρουαζιεροπλοίων που θα αλλάξουν το θαλάσσιο μέτωπο της.