Έλεος! Κραυγή απόγνωσης προς την Κυβέρνηση. Σταματήστε τα καρφώματα, τις μηνύσεις, τα πρόστιμα

Αυτά που συμβαίνουν στην Κω δεν τα χωρά ο νους των ανθρώπων. Είναι αδιαφορία;. ΟΧΙ  Είναι αναλγησία; ΟΧΙ  Είναι καουμποϊλίκι ΝΑΙ!

Στην Μύκονο έκλεισαν την μαγαζάρα και ξεσηκώθηκαν και οι πέτρες. Ο ιδιοκτήτης με εκατοντάδες εργαζόμενους περίμενε τρεις μήνες μπας και βγάλει τα σπασμένα. Τον έκλεισαν και είμαστε βέβαιοι ότι σε λίγο, κάτω από την πίεση.  θα ανοίξει..

Στην Κω οι επιχειρηματίες τραβάνε τα μαλλιά τους. Βρίσκονται στην τσίτα. Ξέρουν ότι αυτή την χρονιά οι περισσότεροι δεν θα έχουν να φάνε. Τρεις μήνες κλειστοί. Και καλά οι μεγάλοι θα την βγάλουν. Αυτό το ξέρουμε. Οι μικροί όμως;

Πριν καλά, καλά ξεζαλιστούν οι μικροί επιχειρηματίες μας, τα εστιατόρια και οι καφετέριες, ξεκίνησαν τα πρόστιμα. Πρωτοφανές! Πρόστιμα σχεδόν κάθε ημέρα. Για τα τραπέζια. Για τα ντεσιμπέλ. Μάλιστα για τα ντεσιμπέλ. Ξεκίνησαν λένε τα καρφώματα. Στο τέλος θα αλληλοσφαγούμε.

Είμαστε βέβαιοι ότι δεν είναι διώξεις που ξεκινούν από τους τοπικούς μας αστυνομικούς, Αυτοί ζουν μαζί μας και βλέπουν, νοιώθουν την αγωνία . Είμαστε βέβαιοι ότι οι εντολές είναι άνωθεν. Από την Σύρο ή την Αθήνα!  Εγκατέλειψαν την Κω χωρίς υγειονομικές υποδομές κατά του κορονοϊού και έρχονται και από πάνω και τους αποτελειώνουν με δύο, τρία πρόστιμα στον καθένα. Με αυτόφωρα και μηνύσεις. Πότε; Τώρα που είμαστε μοναχοί μας. Τώρα που δεν βλέπουμε τουρίστα ούτε με το κιάλι.

Και ο Δήμος είναι απών! Ο Δήμος που είναι υπεύθυνος για την έκδοση και την αφαίρεση αδειών. Που εισπράττει τα πρόστιμα δεν ξεσηκώνεται! Δεν καταγγέλλει την Κυβέρνηση! Σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν σε λίγο θα τα έχουν τινάξει οι περισσότεροι συνδημότες μας δεν μπορεί να μην φωνάξεις δημόσια, Να μην καταγγείλεις. Να μην ξεσηκωθείς! Να μην κλείσεις τον Δήμο σου γιατί οι δημότες σου πεθαίνουν. Μάθαμε ότι ο Δήμαρχος διαμαρτυρήθηκε στον τοπικό διευθυντή. Μα και αυτός παίρνει εντολές. Και αυτός είναι άνθρωπος και βλέπει την κατάντια. Αλλά οι εντολές είναι εντολές.

Είναι εξευτελισμός. Σήμερα που στην Κω δεν υπάρχει ούτε ένας τουρίστας. Που οι επιχειρήσεις, οι εργαζόμενοι, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι υποφέρουν. Αντί να σταθεί η εξουσία δίπλα τους. Να δείξει κατανόηση. Και στο τέλος, τέλος να σταματήσει τα μέτρα σε νουθεσίες και σε υποδείξεις. Αντί να πατάξει τα καρφώματα που όλοι ξέρουν γιατί και από ποιούς γίνονται, βάζει τους επιχειρηματίες να αλληλομαχαιρώνονται, τους δικηγόρους να ψάχνουν να βρουν το καρφί και την κοινωνία να είναι στην τσίτα.

Και να ήταν τα μέτρα και τα πρόστιμα για τον κορονοϊό, θα λέγαμε ότι δεν μας πείθουν, αφού και σε αυτό τον τομέα μας έχουν αφήσει στο έλεος του Θεού. Αλλά είναι γνωστό ότι ο Θεός είναι για τα Θεία και ότι αν δεν ξυστούμε μόνοι μας, κανένας δεν θα έρθει να μας ξύσει…