
Βγήκε ο Υπουργός Εσωτερικών και μας είπε όταν ρωτήθηκε αν θα αποζημιωθούν οι εργαζόμενοι που δεν εργάζονται, ότι στην Ελλάδα έχουμε καπιταλισμό.
Ο κ. Υπουργός που πέρασε από το ΚΚΕ, που χρημάτισε στέλεχος του ΠΑΣΟΚ επί Λαλιώτη έπρεπε να πάει στην Ν.Δ. για να μάθει ότι στην Ελλάδα έχουμε καπιταλισμό!
Και μάλιστα όχι στην ΝΔ του Καραμανλή όπου υπήρχε το κοινωνικό και ανθρώπινο πρόσωπο, αλλά του Μητσοτάκη με σκέτο καπιταλισμό…
Ο δε κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας ούτε μάγος να ήταν, αφού προχθές στην συνέντευξη τύπου μας ανακοίνωσε ότι το φετινό καλοκαίρι στον τουρισμό δεν θα είναι σαν το περσινό!!
Έχουν περάσει ήδη τρεις μήνες χωρίς έναν τουρίστα, και οι πέτρες ξέρουν ότι τα πράγματα στον τουρισμό είναι δύσκολα και έπρεπε να έλθει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος να μας το διαβεβαιώσει…
