Κανένας σχεδόν δεν ασχολείται. Οι ειδήσεις του πολέμου στην Ουκρανία έρχονται τελευταίες στα μέσα ενημέρωσης και μάλιστα μετά από τα εγκλήματα τιμής ή τα γλέντια των ερωτευμένων.
Εμείς αντιστεκόμαστε και το θέτουμε ως πρώτο γεγονός μαζί με τις υποκλοπές και τις ανισότητες που σχετίζονται και αυτά με την ίδια την Δημοκρατία μας.
Όπλα. Περισσότερα όπλα. Αυτό συζήτησαν στο Κίεβο προχθές ο Ζελένσκι με όλη την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. όπλα για να συνεχιστεί η αντίσταση τάχα μου στους Ρώσους Ιμπεριαλιστές!!
Όπλα, μαζί με γέλια! Γιατί αυτή η φωτογραφία αυτό δείχνει. Την ώρα που δίπλα τους οι χαροκαμένες μάνες χάνουν τους γιούς και τις κόρες τους. Που το δράμα θα μπορούσε να λήξει στο λεπτό εάν το ήθελαν οι Αμερικάνοι και η Δύση.
Εμείς σήμερα σας μεταφέρουμε την είδηση που δημοσιεύει η Süddeutsche Zeitung, και αναδημοσίευσε η εφημερίδα των Συντακτών, έτσι για να σκεφτούμε και να προβληματιστούμε για τους τοπικούς πολέμους.
“Στην ανάγκη προώθησης λύσης στο Ουκρανικό μέσω διαπραγματεύσεων, ώστε να αποφευχθεί ο υπαρκτός κίνδυνος τρίτου παγκοσμίου πολέμου, επανήλθε ο διάσημος Γερμανός φιλόσοφος και κοινωνιολόγος Γιούργκεν Χάμπερμας. Με άρθρο του στη Süddeutsche Zeitung, ο 93χρονος διανοούμενος υποστηρίζει ότι η λογική της «νίκης πάση θυσία» εναντίον της Ρωσίας απειλεί «να μας παρασύρει πέρα από το κατώφλι του τρίτου παγκοσμίου πολέμου». Αναγνωρίζει το δίκιο των Ουκρανών και την ανάγκη να μη χάσουν σε καμία περίπτωση τον πόλεμο για την υπεράσπιση της κυριαρχίας τους, αλλά θεωρεί ότι ούτε το Κίεβο ούτε οι δυτικοί υποστηρικτές του έχουν ξεκαθαρίσει τους τελικούς στόχους τους. «Τι σκοπό έχουν οι αυξανόμενες εξοπλιστικές προμήθειες, να μη χάσει η Ουκρανία τον πόλεμο ή να πετύχουμε μια νίκη εναντίον της Ρωσίας», διερωτάται. Στα τέλη Απριλίου του 2022, ο Γερμανός στοχαστής είχε ταράξει τα νερά με άλλο άρθρο του στην ίδια εφημερίδα, όπου τόνιζε ότι «είναι αδύνατο να κερδηθεί ένας πόλεμος εναντίον πυρηνικής δύναμης» και επέκρινε τους νεότερους πολιτικούς που πρωτοστατούσαν σε επιθετική γραμμή έναντι της Ρωσίας, όπως η ΥΠΕΞ Αναλένα Μπέρμποκ. Την ίδια ημέρα, δημοσιεύτηκε επιστολή 26 καλλιτεχνών και διανοουμένων ευρείας απήχησης, οι οποίοι βρίσκονταν σε παρόμοια συχνότητα”.