
Το γράφουμε και θα το ξαναγράφουμε. Δεν μας νοιάζει πόσοι θα το διαβάσουν. Μας ενδιαφέρει να μένει ένα κείμενο που να λέει ότι αυτό που γίνεται στην Ελλάδα του υποτιθέμενου πολιτισμού, της ισονομίας και της δικαιοσύνης, κάποιοι στην Βουλή των Ελλήνων δικάζουν τον εαυτό τους, τον αθωώνουν ή τον καταδικάζουν οι αντίπαλοι όχι γιατί έκλεψε ή κατέστρεψε, αλλά γιατί ανήκει στο ένα ή στο άλλο κόμμα!
Αυτούς τους νόμους τους ψήφισαν οι ίδιοι οι βουλευτές μετατρέποντας τους εαυτούς τους σε δικαστές όταν πρόκειται για απάτες που έκαναν οι ίδιοι και ενώ γνωρίζουν ότι αυτό το πράγμα είναι τουλάχιστον ανήθικο συνεχίζουν τινάζοντας στον αέρα την νομιμότητα μιας ευνομούμενης πολιτείας!
Κατηγόρησε ο ΣΥΡΙΖΑ κάποια στελέχη της κυβέρνησης Μητσοτάκη ότι λειτούργησαν σε βάρος του δημοσίου κατασπαταλώντας χρήματα σε μέσα ενημέρωσης και η Βουλή δημιούργησε μια εξεταστική επιτροπή για να διερευνήσει το αδίκημα της λίστας Πέτσα!!. Και φυσικά τους αθώωσαν…
Αυτοί οι κύριοι που βγαίνουν κάθε ημέρα στα κανάλια και μας λένε ότι ο νόμος είναι για όλους ο ίδιος αυτογελειοποιούνται. Και δυστυχώς αυτό μεταφέρεται και στο ίδιο το σώμα της δικαιοσύνης επεκτείνοντας την αντίληψη και την βεβαιότητα ότι σε όλα τα πράγματα ο νόμος δεν είναι παντού ο ίδιος.
