Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Εδώ είναι Βαλκάνια! Δεν είναι παίξε γέλασε!

Η Υπουργός της Κυβέρνησης Μητσοτάκη που ως πρώτο μέλημα της ήταν η ισοδυναμία των πτυχίων των κολεγίων στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών, επιχειρεί με τον νόμο να εισαγάγει στα δημόσια σχολεία την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών!

Δηλαδή το χρήμα εκ των προτέρων είχε ήδη αξιολογηθεί από την Υπουργό ισάξιο του πανεπιστημίου!

Αξιολόγηση λοιπόν σε ανθρώπους που δεν έχουν τα ίδια μέσα, τις ίδιες ανάγκες, τις ίδιες υποχρεώσεις, τα ίδια στόματα να θρέψουν!

Αξιολόγηση σε μια μαθητική κοινότητα όπου ο πλούσιος έχει ακόμα και το πιάνο του και ο φτωχός εργάζεται την ημέρα για να τελειώσει το νυχτερινό, εάν έχει το κουράγιο και τον χρόνο. γιατί μπορεί να πρέπει να εργαστεί και την νύχτα!

Αξιολόγηση σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα απηρχαιωμένο, όπου η κοινωνία και οι εξελίξεις της τρέχουν με χίλια και το σύστημα έχει κλειστή εκπαιδευτική ύλη, έχει 30 λεπτά διδασκαλίας, έχει 5 ώρες μάθημα μαζί με την γυμναστική. Είναι δηλαδή της εποχής του Καποδίστρια!

Αξιολόγηση σε μια κοινωνία όπου η καταναλωτική λογική της αγοράς διαμορφώνει τις ταυτότητες των εκπαιδευτικών και των μαθητών, ενώ στο σχολείο μετρούν ακόμα την ύλη των μαθημάτων!

Αξιολόγηση όχι στο σχολείο αλλά στο φροντιστήριο και αν έχεις λεφτά.

Αξιολόγηση στην χώρα όπου επικρατεί το μικροκομματικό συμφέρον και η πολιτική που πράγματι έχει διαφορές θάβεται στο ρουσφέτι και στο χρήμα.

Αξιολόγηση σε ένα σύστημα φθαρμένο, ξεπερασμένο και παλαιολιθικό που έχει σαν μοναδικό σκοπό να διευρύνει το χάσμα των ανισοτήτων που το ίδιο το σύστημα επιθυμεί να υπάρχουν!

Αξιολόγηση σε ένα σύστημα που θέλει τα ΕΠΑΛ να είναι οι αποθήκες ψυχών και οι μελλοντικοί είλωτες των πλούσιων προνομιούχων!!!

Και οι εκπαιδευτικοί, όσοι δεν είναι βολεμένοι, αντιδρούν. Γιατί πάντα θα υπάρχει ο δάσκαλος, αυτό ο σαρδανάπαλος που θα συνεγείρει τα πλήθη και θα λέει τις αλήθειες….