
Την μια ημέρα ο υπουργός της χώρας και αντιπρόεδρος της ΝΔ υποσχέθηκε το άνοιγμα των εμπορικών καταστημάτων στις 7 Ιανουαρίου και την επομένη ο εκπρόσωπος της Κυβέρνησης εξήγγειλε το κλείσιμο των πάντων!
Και τι μας είπε ο κ. Άδωνης! “Ήξερα από την παραμονή της πρωτοχρονιάς ότι θα κλείσουν τα μαγαζιά. Δεν γινόταν να το ανακοινώσουμε νωρίτερα γιατί θα έβγαιναν όλοι στους δρόμους. Να μας έχετε εμπιστοσύνη!”
