Μητσοτάκης προς Ε.Ε. Δεν θα πάρουμε αν βάλετε αυστηρούς όρους, αλλά έχουμε και πρόγραμμα

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όπως και όλα τα κράτη της Νότιας Ευρώπης περιμένουν πως και πως το σύμφωνο της Ε.Ε. για την ενίσχυση των κρατών εξ αιτίας του κορονοϊού.

Στην συνέντευξη που έδωσε προχθές στους Financial Times απάντησε σε σχετική ερώτηση ότι δεν θα αποδεχτεί αυστηρούς όρους. ούτε νέα μνημόνια!

Λες και οι λαοί του βορρά έχουν καμιά διάθεση να χρηματοδοτήσουν τους λαούς του νότου με δωρεάν επιδοτήσεις χωρίς να βάλουν όρους. Αλλά και εμείς δεν θα πάρουμε τους λέει ο αγωνιστής αρχηγός! Και ας πεθαίνουμε από μέρα σε μέρα!

Αλλά τα σπουδαιότερα τα είπε στην ίδια συνέντευξη. Είπε ότι έχει μια πολύ επιθετική αντζέντα για την ανάπτυξη που θα εγγυηθεί την χρηματοδότηση. Έχει την πράσινη μετάβαση, την ψηφιακή μετάβαση και τις επενδύσεις εν μέσω ενός προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων!

Δηλαδή ο νέος στόχος είναι η υγεία, η εκπαίδευση και το περιβάλλον! ΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ.