2ο μέρος της επιστημονικής έρευνας της προσωπικότητας Κυρίτση μέσα από την συνέντευξη του στον “ΣΤΑΘΜΟ”

Στο 2ο μέρος της συνέντευξης του Κυρίτση η ουδέτερη πολυπληθής επιστημονική ομάδα ζήτησε την βοήθεια πολιτών που έζησαν τα προηγούμενα χρόνια τον Κυρίτση για να μπορέσουν να εξαγάγουν συμπεράσματα που σχετίζονται με απροσδιόριστη λειτουργία του.

Το πρώτο πρόβλημα αξιολόγησης της προσωπικότητας Κυρίτση εμφανίστηκε  στην σοβαρότατη καταγγελία του κ. Νικηταρά ότι ψεύδεται, ότι είναι δειλός και ότι βρίσκεται σε απόγνωση για το θέμα της εξωταμιακής διαχείρισης χρημάτων. Εδώ δεν απαντά άμεσα αλλά κατηγορεί ως αρχομανή τον σημερινό δήμαρχο χωρίς τεκμηρίωση. Παρέκαμψε την αξιολόγηση του κ. Νικηταρά εντέχνως αποδίδοντας την ευθύνη στους αντιπάλους.

Το δεύτερο πρόβλημα σχετίζεται με συγκεκριμένες απαντήσεις που δεν τεκμηριώνονται και αυτές. Μας λέει ότι συνέλαβε υπαλλήλους του ΔΗΡΑΣ να κάνουν οικονομικές ατασθαλίες και δεν το δημοσιοποίησε γιατί δεν ήθελε να τον λένε κακό! Όμως δημότες κατέθεσαν στην επιτροπή ότι είχε μηνύσει πάνω από 300 πολίτες!. Άρα εμμέσως συμπεραίνεται το αντίθετο….

Το τρίτο πρόβλημα που επαυξάνει την άποψη μας ότι καταφεύγει σε αυτοχαρακτηρισμούς καλοσύνης, καλής διαγωγής και χρηστής διαχείρισης είναι όταν απαντά ότι τον ΔΗΡΑΣΚ ουδέποτε τον χρησιμοποίησε!  Και οι πολίτες μας λένε ότι πήγαινε με την κουστωδία του στις εκκλησίες αλλά και σε φιλικές επισκέψεις και τον ακλουθούσε πάντα η τηλεόραση!  Και όταν όπως μας είπαν κάποιοι πολίτες ότι κατέβασε τα παντελόνια σε ηλικιωμένο συνδημότη δεν χαρακτηρίζει τον άνθρωπο καλοσυνάτο!

Αλλά αυτό που οδηγεί την ομάδα σε έντονους προβληματισμούς είναι οι καταγγελίες του σε ερωτήσεις της δημοσιογράφου ότι οι αντίπαλοι του είναι ανέντιμοι και ανήθικοι! Στην ουσία ο ίδιος επιθυμεί να αυτοπροσδιοριστεί ως ηθικός και έντιμος!  Μάλιστα στο τρίτο μέρος της μελέτης που αφορά την σχέση του με τους πολιτικούς της Κω  ο μηδενισμός της προσφοράς τους, στην ουσία παραπέμπει εξ αντιδιαστολής σκοπίμως στις δικές του ικανότητες.

Στην προτελευταία συνάντηση της επιστημονικής ομάδας συμμετείχαν και πολίτες οι οποίοι μας ανέφεραν ότι δημόσια είχε αυτοπροσδιοριστεί στο παρελθόν ως Θεός μετά τον Θεό!

Η επιστημονική ομάδα που κυρίως απαρτίζεται από θεωρητικούς και οικονομολόγους αδυνατεί να εξηγήσει την εμμονή του Κυρίτση να αυτοπροσδιορίζεται ως ήρωας, ηθικός, έντιμος και μεγαλόψυχος χωρίς γεγονότα απόδειξης των λεγομένων του, εν αντιθέσει με τα εκατοντάδες πραγματικά περιστατικά που με γλαφυρό τρόπο διηγήθηκαν οι πολίτες και που οδηγούν στην αντίθετη άποψη.

Αυτό το κεφάλαιο της ανάλυσης του θετικού αυτοπροσδιορισμού (καυχιέται) χρήζει περαιτέρω μελέτη από ειδικούς επιστήμονες.