Καταμεσής του κορονοίού, όταν όλοι ήμασταν κλεισμένοι μέσα στα σπίτια μας, πέρασαν ένα νόμο με το γνωστό τους σύστημα χωρίς την Βουλή και υποχρέωσαν τον ΕΟΤ, τις Περιφέρειες, όλους τους Δήμους και όλους τους κρατικούς οργανισμούς να διαφημίζουν τον τουρισμό σε μια ιδιωτική εταιρεία!!
Ο ΕΟΤ λοιπόν με πείρα προβολής του τουριστικού μας προϊόντος πάνω από 60 χρόνια, με δεκάδες έμπειρα στελέχη έδωσε την τουριστική διαφήμιση της χώρας για το 2020 στην ιδιωτική εταιρεία υποχρεωτικά, με αποτέλεσμα να παραιτηθούν 4 από τα 9 διορισμένα από τον κ. Μητσοτάκη μέλη του ΕΟΤ και η πρόεδρος του ΕΟΤ να μην παραβρεθεί στην καμπάνια της διαφήμισης.
Δόθηκαν σε αυτήν την ιδιωτική εταιρεία 32 εκατομμύρια ευρώ, μάλιστα καλά διαβάσατε 32 μύρια, και αυτή η εταιρεία στην οποία μετέχουν ως μέτοχοι μεγαλοεπιχειρηματίες του τουρισμού, έβγαλε το φετινό σλόγκαν με τυμπανοκρουσίες στο Ζάππειο και την παρουσία του Πρωθυπουργού και 7 Υπουργών και ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ ΗΤΑΝ ΚΛΕΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ!!!
Η πλάκα είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη για τον τουρισμό της χώρας, δηλαδή για την ίδια μας την ζωή, ήταν κατενθουσιασμένοι στην παρουσίαση της διαφήμισης που εκτός από το σλόγκαν «Summer is a state of mind» είχαν την φωτογραφία μιας άγνωστης παραλίας με άμμο και όλοι θαύμαζαν το μαγευτικό μέρος!!!
Και η εταιρεία καλλυντικών Lancaster με αυτό το σλόγκαν διαφημίζει φέτος τα αντιηλιακά προϊόντα της!!!! Άσε που μπορεί να κάνει και μήνυση.
Ύστερα περιμένει ο Δήμαρχος μας να του φτιάξουν ΜΕΘ και ΜΑΦ. Κούνια που τον κούναγε…